صفحه اصلی / استان ها / ردیف اعتباری ویژه‌ برای توسعه مکانیزاسیون در خراسان جنوبی
ردیف اعتباری ویژه‌ برای توسعه مکانیزاسیون در خراسان جنوبی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد:

ردیف اعتباری ویژه‌ برای توسعه مکانیزاسیون در خراسان جنوبی

کسب و کار نیوز:رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه مکانیزاسیون، ردیف اعتباری مالی ویژه‌ای برقرار شده که در راستای کاهش هزینه‌های تولید به کارگیری خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, غلامرضا قوسی با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون از طریق خرید ماشین آلات و نوسازی ناوگان بخش کشاورزی از اهم فعالیت‌های سازمان است، گفت: توسعه مکانیزاسیون در راستای کاهش هزینه‌های تولید و کاهش استفاده از نیروی انسانی و افزایش ضریب مکانیزاسیون انجام می‌شود.

وی افزود: در این خصوص ردیف اعتباری مالی ویژه‌ای برقرار شده که با استفاده از این ردیف ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، بخشی از آن جذب شده است که برای خرید کمباین، تراکتور و دستگاههای کارنده مورد استفاده قرار گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرکت‌های سهامی زراعی یکی از الگوهای موفق در استفاده از منابع آب و خاک هستند، تصریح کرد: خراسان جنوبی با راه‌اندازی هفت شرکت سهامی زراعی کارنامه قابل قبولی داشته است.

قوسی با اشاره به فعالیت دو شرکت از قبل انقلاب، افزود: دو شرکت سهامی زراعی از این مجموعه ۷ شرکت، در کشور بسیار مطرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: پنج شرکت سهامی زراعی بعد از انقلاب در شهرستان‌های قاین، سرایان، نهبندان و خوسف تاسیس شد که در اجرای سیاست‌های بخش کشاورزی استان نقش موثری را دارا هستند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.