صفحه اصلی / استان ها / مردم در خرید روغن‌های خوراکی دقت کنند
مردم در خرید روغن‌های خوراکی دقت کنند

کشف مقادیر قابل توجه روغن تقلبی در البرز؛

مردم در خرید روغن‌های خوراکی دقت کنند

کسب و کار نیوز:مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از پلمب یک کارگاه روغن خوراکی تقلبی در استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی اکبر مختاری اظهار کرد: سربازان گمنام  امام زمان (عج) در پی رصد اطلاعاتی، یک دستگاه خودرو نیمه سنگین در محدوده استان البرز را توقیف و مقادیر قابل توجهی روغن‌های تقلبی کشف کردند.

وی اضافه کرد: طی تحقیقات بیشتر و همکاری پلیس استان البرز یک کارگاه ساخت روغن خوراکی تقلبی دریک باغ ویلا شناسایی و در بازرسی از آن دستگاه‌های مختلف ساخت و  پرکردن روغن کشف و محل مورد نظر پلمب شد.

وی بیان داشت: این فرد روغن‌های خارجی را وارد و با پرکردن در ظروف مورد نظر، بدون مهر تایید بهداشت قصد توزیع در بازار را  داشت که سریعا کشف شد.

این مسئول با اشاره به افراد دستگیر شده در این خصوص گفت:یک نفر در این زمینه دستگیر و تحقیقات برای شناسایی دیگر عوامل ادامه دارد.

مختاری افزود: میزان تقریبی روغن‌های کشف شده هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با تاکید بر ضرورت توجه مردم برای خرید روغن خوراکی افزود: مردم برای خرید روغن خوراکی یا از روغن‌های ساخت داخلی و یا روغن‌های خارجی که علامت سیب سلامت بر روی آن نصب شده است استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ ارسال نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.