صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توکیو ۲۰۲۰ با شعار ” حس متحد”
توکیو ۲۰۲۰ با شعار ” حس متحد”

اتحاد جهانی فراتر از اختلاف ها

توکیو ۲۰۲۰ با شعار ” حس متحد”

کسب و کار نیوز:امروز از شعار بازی های المپیک توکیو 2020 که چند ماه دیگر در کشور ژاپن برگزار می شود رونمایی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شعار بازی های المپیک ۲۰۲۰ “United by Emotion” به معنای حس متحد است. مسئولان و سازمان دهنگان بازی ها درباره شعار می گویند که ” برقدرت ورزش تاکید می کند تا مردم را از هر نوع و نژاد مختلفی دور هم جمه کرده و به آن ها امکان می دهد تا به روشی که فراتر از همه اختلافات است ، ارتباط برقرار کرده و جشن بگیرند.”

برای معرفی رسمی این شعار از امروز تا تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین ۱۳۹۹) یک نمایش لیزری از برج معروف توکیو اسکای تری که بلندترین برج مخابراتی جهان است آغاز می شود.

همچنین ویدئویی از نائومی اوساکا تنیسور مطرح ژاپنی منتشر شده تا ” پیام های کلیدی شعار بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با جهان به اشتراک بگذارد.” این شعار به روش های مختلف و تنها به زبان انگلیسی در سراسر جهان منتشر می شود و می توان انتظار داشت که شاهد این شعار در محل مسابقات و همچنین به عنوان بخشی از طراحی خیابانی مورد استفاده قرار بگیرد. ضمن اینکه رسانه های دیجیتال یکی دیگر از محل هایی است که این شعار از این پس تا المپیک در آن ها به نمایش در می آید.

یکی از مسئولان برگزار کننده مسابقات المپیک ۲۰۲۰ درباره شعار بازی ها گفت:” شعار بازی ها چشم انداز مسابقات را به نمایش می گذارد و جوهره ایده ها و مفاهیمی را که شهر میزبان مایل به اشتراک گذاری با جهان است را در خود دارد. “حس متحد” ابراز امیدواری می کند که تماشاگران و ورزشکاران و دست اندرکاران بیش از ۲۰۰ عضو کمیته جهانی المپیک و تیم المپیک پناهجویان در تابستان امسال در توکیو و همچنین میلیاردها بیننده تلویزیونی و آنلاین سراسر جهان دور هم جمع شده و متوجه شوند که چیزهای بیشتری وجود دارد تا آن ها را متحد کند.”

او همچنین گفت:” این بازی ها زمان و مکانی را فراهم می کند که طیف های حیرت انگیزی از افراد با ملیت ها، قومیت ها، جنسیت ها، فرهنگ های مختلف و همچنین افرادی که دچار نقص و اختلال هستند با یکدیگر ملاقات کرده و آشنا شوند و فراتر از اختلاف ها با هم ارتباط برقرار کنند. ورزش به مردم این فرصت را می دهد تا احساسات متفاوتی را تجربه و بازی های توکیو ۲۰۲۰ این امکان را به مردم می دهد که شجاعت و روحیه ورزشکاری داشته و از آن حمایت کنند.”

او اضافه کرد:” این قدرت ورزش است؛ توانایی آن در پیوند دادن مردم از طریق احساساتشان. و این همان چیزی است که توکیو ۲۰۲۰ قصد دارد با شعار United by Emotion به تصویر بکشد.”

توکیو ۲۰۲۰ از این شعار در طول بازی ها برای روشنایی شهر توکیو و همچنین مکان های مسابقات استفاده خواهد کرد.

اولین دوره المپیک که شعار رسمی انتخاب کرد المپیک ۱۹۷۲ مونیخ بود که بازی ها با شعار “The Happy Games” آغاز شد. در المپیک ۱۹۸۸ سئول شعار بازی ها Harmony and Progress به معنای “هارمونی و پیشرفت” بود. در بازی های المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا شعار “دوستان برای زندگی” (Friends for Life) و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا “جشن قرن” انتخاب شدند. شعار بازی های ۲۰۰۴ آتن “Welcome Home” به معنای بازگشت المپیک به مهد و محل تولدش بود و المپیک ۲۰۰۸ پکن با شعار “یک جهان، یک رویا ” آغاز شد. شعار المپیک ۲۰۱۲ لندن “الهام بخش یک نسل” و شعار بازی های ۲۰۱۶ ریو “دنیای جدید” بود.

شعار رسمی و کلی تمام بازی های المپیک “سریعتر، بالاتر و قوی تر” است که پس از ایجاد کمیته ملی المپیک توسط پیر دو کوبرتن بنیانگذار بازی های المپیک انتخاب شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.