صفحه اصلی / استان ها / افتتاح اولین کانال رادیویی محیط زیست در فضای مجازی
افتتاح اولین کانال رادیویی محیط زیست در فضای مجازی

افتتاح اولین کانال رادیویی محیط زیست در فضای مجازی

کسب و کار نیوز:وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی و ارتباط دو سویه و تعاملی با اقشار مختلف مردم برای شناخت متقابل و تأثیری در خور در فضای مجازی، کانال رادیویی محیط زیست استان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, پورمردان افزود: رادیو محیط زیست استان در شبکه های اجتماعی با هدف شناساندن گونه های جانوری، زیستگاهها و مناطق استان، مرور خاطرات محیط بانان و کارشناسان محیط زیست در حوزه های مختلف از جمله گشت و کنترل، سرشماری، بازدیدها و … شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: این رادیو بطور منظم در طول هفته برنامه های متنوعی شامل خاطرات واقعی محیط بانان استان و کشور، اطلاعات گونه شناسی و معرفی طبیعت استان را اطلاع رسانی می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: مخاطبان پرمشغله این رادیو می توانند اخبار محیط زیستی استان را در این رادیو به صورت صوتی در اختیار داشته باشند و از آخرین وضعیت محیط زیست، اقدامات انجام گرفته، برنامه های پیش بینی شده و دهها موضوع دیگر مطلع شوند.

پورمردان یادآوری کرد: مخاطبان و علاقه مندان به رادیو محیط زیست استان این رادیو را به نشانی Newtik در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام برای اولین بار است که در مجموعه محیط زیست کشور انجام می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.