صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سقوط در شخصیت گل گهر نیست
سقوط در شخصیت گل گهر نیست

یوسف وکیا:

سقوط در شخصیت گل گهر نیست

کسب و کار نیوز :مدافع گل گهر با ابراز خوشحالی بابت پیروزی ارزشمند در آبادان، امیدوار است با حفظ این روند بتوانند سهمیه بقا را کسب کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, گل گهر سیرجان در نمایشی موفق در آبادان توانست تیم مدعی صنعت نفت را شکست دهد. اتفاقی که باعث شد شاگردان مجید جلالی اکنون با روحیه‌ای بالاتر به دنبال دستیابی به امتیاز بقا در ادامه فصل باشند.

یوسف وکیا، مدافع گل گهر درباره این دیدار و نتیجه کسب شده گفت: با روحیه‌ای بالا در این بازی حاضر شدیم و کاملا به کسب نتیجه و پیروزی امیدوار بودیم. خوشبختانه توانستیم به گل اول بازی هم دست پیدا کنیم و این مساله باعث بالا رفتن انگیزه ما برای پیروزی شد. هرچند در عین ناباوری گل تساوی را خوردیم تا شرایط برای ما سخت شود.

وی ادامه داد: نکته مهم برای ما باور رسیدن به پیروزی است که طی هفته‌های اخیر در تیم پررنگ شده و با همین شرایط هم توانستیم در نهایت نیز به پیروزی برسیم و از هدفی که داشتیم کوتاه نیامدیم.

وکیا با اشاره به شرایط مناسب تیم بعد از این پیروزی گفت: در نیم فصل دوم به دو پیروزی رسیدیم. هرچند باید خیلی بیشتر از این تلاش کنیم تا عقب ماندگی نیم فصل اول از حیث نتیجه را جبران کنیم. گل گهر به هیچ عنوان شایسته سقوط نیست و هم از حیث فنی و هم پتانسیل کیفی توانستیم در نیم فصل دوم به بلوغ و خودباوری برسیم و با حفظ این روحیه باید در ادامه نیز به دنبال امتیازات لازم برای فاصله گرفتن از قعر جدول باشیم.

مدافع گل گهر با اشاره به عملکرد خوب این تیم در فاز دفاعی و تهاجمی گفت: باید بیشتر از این از فرصت‌ها استفاده کنیم. در نیم فصل دوم تمام دیدارها سخت است و مسلما رقبای مدعی در صدر و قعر جدول تلاش خواهند کرد برای رسیدن به هدف خود امتیاز ندهند. در این شرایط از کوچکترین فرصت باید استفاده کرد و ما به خوبی این شرایط را برابر نفت آبادان تجربه کردیم. طی سه هفته آتی مقابل مدعیان قهرمانی قرار خواهیم گرفت و آنجا باید ضمن حفظ روند امتیازگیری تیم، از شخصیت خودمان هم دفاع کنیم و به بهترین شکل با تمرکز بالا به دنبال نمایش خوب برابر این حریفان باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.