صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تورهای اقساطی سفرمارکت با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت
تورهای اقساطی سفرمارکت با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت

تورهای اقساطی سفرمارکت با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت

کسب و کار نیوز- سفر رفتن با تورهای مسافرتی که بتوان هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کرد، یکی از خدمات پرطرفدار در حوزه سفر و گردشگری است. سفرمارکت که موتور جستجوی خدمات سفر است، با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت، خدمات تور مسافرتی اقساطی را با هدف رونق صنعت گردشگری و آسان تر شدن سفر برای هم‌میهنان ایرانی، عرضه کرده است. این خدمات به آسانی و برای عموم شهروندان و با امتیازهای ویژه‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در دسترس است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سفرمارکت با هدف آسان تر شدن سفر برای عموم مردم و رونق گرفتن بیشتر صنعت گردشگری، خدمات تور اقساطی را راه اندازی کرده است. در این طرح، همه می‌توانند با شرایطی بسیار آسان، به سفر رفته و بعد به طور اقساطی، هزینه تور خود را بازپرداخت کنند.در همکاری جدید سفرمارکت با باشگاه مشتریان بانک ملت، این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم آمده است تا به آسانی و بدون ضامن، سفته و وثیقه، مجموعه ای متنوع از تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را انتخاب کرده، به سفر بروند و سپس طی چند قسط، هزینه‌های سفر را بازپرداخت کنند.

تورهای اقساطی عرضه شده در این طرح، بسیار متنوع بوده و سلایق گوناگون را پوشش می‌دهد. از تورهای داخلی همچون مشهد و کیش، تا تورهای اقساطی مقاصد خارجی همچون استانبول، دبی، وان و سن‌پترزبورگ در این طرح عرضه شده‌اند.

چگونه از تورهای اقساطی سفرمارکت استفاده کنیم؟

در طرح جدید تورهای اقساطی، کاربران می‌توانند بدون اینکه وثیقه، ضامن یا سفته‌ای برای تضمین بازپرداخت وام‌های خود بپردازند می‌توانند از بین تورهای متنوع داخلی و خارجی عرضه شده، تور مورد نظر خود را انتخاب و با پرداخت نقدی بخشی از هزینه، به سفر بروند. تورهایی که در سفرمارکت عرضه می‌شوند، از ارزان ترین تورهای مسافرتی موجود در بازار هستند. البته برای هر مقصد، چندین تور برای انتخاب وجود دارد. تفاوت این تورها با هم در خطوط پروازی رفت و برگشت، هتل محل اقامت و طول سفر است. بنا به اینکه آن تور چند روزه و به چه مقصدی باشد، هزینه آن قسط بندی شده و در قالب چک بانکی (صیاد)، دریافت می‌شود. تعداد اقساط و بازپرداخت آنها، بین ۴ تا ۱۰ ماه خواهد بود.

سفرمارکت و روش‌های نو در صنعت گردشگری

سفرمارکت یک ابزار نوین در صنعت گردشگری است که به عنوان یک بازار مجازی عمل کرده و عرضه کنندگان معتبر فروش بلیط هواپیما و تور و آژانس های گردشگری، به عرضه محصولات خود در آن می‌پردازند. سفرمارکت با این رویکرد و روش نو و خلاقانه،‌ مسافران و گردشگران را از گشتن در میان صدها سایت و سردرگمی در بین سایت‌ها و آژانس های مسافرتی متعدد بی نیاز کرده است و امکان مقایسه و انتخاب بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما و تور را فراهم کرده است. سفرمارکت (https://www.safarmarket.com) بدین ترتیب، یک فضای رقابتی پویا و سالم بین عرضه‌کنندگان معتبر صنعت گردشگری ایجاد کرده که این موجب شفافیت و بهره‌وری بالاتر در این حوزه می‌شود و مسافران و گردشگران، بیشترین فایده را از این فضا خواهند برد. راه اندازی وبلاگ سفرمارکت بخش دیگری از فعالیت های سفرمارکت است که با هدف افزایش اطلاعات در زمینه گردشگری و آشنایی گردشگران ایرانی با جاذبه های گردشگری ایران و جهان، امکانات و خدمات هتل های ایرانی و خارجی و همچنین عرضه برنامه های جامع سفر و گردشگری، انجام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.