صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هروه رنار: به یک دلیل راهی عربستان شدم
هروه رنار: به یک دلیل راهی عربستان شدم

پیشنهادات وسوسه کننده دیگری از آسیا داشتم اما...

هروه رنار: به یک دلیل راهی عربستان شدم

کسب وکار نیوز:سرمربی فرانسوی در گفتگوی زنده تلویزیوی مدعی شد تنها به یک دلیل هدایت تیم ملی عربستان را در دست گرفته است.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, هروه رنار سرمربی مشهور فرانسوی چند هفته بعد از کنار رفتن از نیمکت رهبری مراکش راهی ریاض شد تا با قراردادی چهارساله هدایت عربستان را در دست بگیرد. این مربی فرانسوی که فاصله چندانی با نیمکت تیم ملی ایران به عنوان جانشین کارلوس کی روش نداشت با حضور در شبکه MBC به صورت زنده مصاحبه مفصلی انجام داد و مدعی شد به یک دلیل هدایت عربستان را قبول کرده است.

رنار با اشاره به این که پیشنهادات زیادی داشت، گفت:« تنها به یک دلیل راهی عربستان شدم آن هم حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بعد از حضور در ۲۰۱۸ با مراکش بود. این هدفی است که مرا ترغیب کرد تا هدایت تیمی را در دست بگیرم که قابلیت رسیدن به آن را داشت».

او ادامه داد:« من در تمام دوران مربیگری ام به کسی قول موفقیت یا قهرمانی ندادم و الان هم هیچ قولی نمی دهم اما به تیم و تلاشی که آغاز کردیم ایمان دارم و می دانم شاگردانم از چه ظرفیتی برخوردار هستند. بعد از گذشت چند ماه همه چیز طبق برنامه پیش می رود و اوضاع کاملا تحت کنترل است».

سرمربی فرانسوی سابق مراکش در ادامه تصریح کرد:« قبل از آمدن به عربستان پیشنهادات بسیار مهم و وسوسه کننده دیگری هم داشتم که یکی از آنها در آسیا بود اما اوضاع به سمتی رفت که باید بهترین تصمیم را می گرفتم. الان خوشحالم در عربستان هستم و با بازیکنان نسل جدید این کشور می توانم به اهدافی که دارم، برسم».

هروه رنار در پایان با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا و نتایجی که نماینده عربستان کسب کردند از النصر و الهلال دو باشگاه مطرح شهر ریاض به عنوان بهترین تیم های حال حاضر ACL نام برد و آنها را شایسته حضور در فینال و قهرمانی قلمداد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.