صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / طیبی: العین چغر بود اما ما سپاهانیم
طیبی: العین چغر بود اما ما سپاهانیم

اسکوچیچ شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران دارد

طیبی: العین چغر بود اما ما سپاهانیم

کسب وکار نیوز:محمد طیبی مدافع تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در اولین تجربه آسیایی با طلایی‌پوشان موفق به گلزنی برابر العین امارات شد.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه,محمد طیبی مدافع بهبهانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دیدار روز گذشته برابر العین امارات و پیروزی چهارگله تیمشان، اینچنین گفت: العین تیم بسیار خوبی است، آنها منظم بازی می‌کردند و تیم چغری بودند اما ما عملکرد درخشانی داشتیم و با آنالیزی که روی این تیم داشتیم، بازی را در دست گرفتیم و مانع از این شدیم که بتوانند در بازی کار خاصی بکنند، چهار گل زدیم و مهم‌تر از آن بردی بود که به دست آوردیم. باید با همین فرمان جلو برویم و در نبردهای آسیایی و لیگ به پیروزی برسیم چراکه هدف‌های بزرگی در سر داریم.

وی درمورد گلی که در دیدار روز گذشته به ثمر رساند، نیز گفت: از روزی که به سپاهان آمدم، به هیچ وجه احساس غریبی نکردم و خدارا شکر در بازی روز گذشته اولین گل‌ام را زدم و آن‌را به هواداران سپاهان تقدیم می‌کنم که بهترین رفتار را نسبت به من و دیگر بچه‌ها داشته‌اند. انشالله این پیروزی‌ها مداوم باشد، فرقی ندارد چه کسی گل می‌زند، همین‌که بتوانیم پیروز شویم کافی است.

مدافع تیم فوتبال سپاهان افزود: امیرخان قلعه نویی تیم را برای موفقیت‌های بزرگ بسته و همه در تیم یکدل و یکدست هستند تا بتوانیم جایگاه بزرگی به دست بیاوریم. بازی سختی در قطر برابر السد خواهیم داشت، تیم‌شان تقریبا همان تیمی است که در این چندسال به میدان رفته است. در لیگ ستارگان برابر آن‌ها بازی کرده‌ام و شناخت خوبی نسبت به آن‌ها دارم. السد قطر فصل پیش جز ۴ تیم برتر آسیا بود و حریف سرسختی است اما سپاهان در تمام بازی‌ها برای برد و موفقیت به میدان می‌رود و انشالله بتوانیم دست‌پر از قطر بازگردیم.

طیبی درباره انتخاب اسکوچیچ برای تیم‌ملی نیز گفت: قطعا انتخاب آقای اسکوچیچ، یک انتخاب خوب است چراکه ایشان شناخت خوبی نسبت به تیم‌ها ایرانی دارد و مطمئن هستم که از این مرحله با حضور ایشان به سلامت عبور خواهیم کرد، اکنون وقت این است همه از تیم‌ملی حمایت کنند و پشت آقای اسکوچیچ باشند.

مدافع سپاهان اصفهان در انتها نیز گفت: از هوادارانی که روز گذشته در دیدار با العین در ورزشگاه حضور داشتند و مارا حمایت کردند، ممنون هستیم و خدارا شکر آن‌ها خوشحال ورزشگاه را ترک کردند، انشالله در دیدارهای آتی بتوانیم بازهم آن‌ها را خوشحال کنیم و قدرت سپاهان را در تمامی مسابقات پیش‌رو نشان بدهیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.