صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ستاره ای که فکر می کند زیدان دوستش ندارد!
ستاره ای که فکر می کند زیدان دوستش ندارد!

ستاره ای که فکر می کند زیدان دوستش ندارد!

کسب وکار نیوز:مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید حس می کند رفتار عادلانه ای با او در رختکن نمی شود.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از حدود ۱۴ سال عملکرد فوق العاده در خط دفاعی رئال مادرید، مارسلو در بسیاری از بازی های این فصل نیمکت نشین بوده و حس می کند به اندازه گذشته، زین الدین زیدان با او رفتار عادلانه ای ندارد.

نشریه ال چیرینگیتو مدعی شد از زمان بازگشت زیدان، بسیاری از بازیکنان افت کرده این تیم از جمله کریم بنزما، لوکا مودریچ و ایسکو دوباره شرایط خوبی پیدا کرده و تبدیل به ستاره های سابق شده اند، اما این روند در مورد مارسلو رخ نداده و این شرایط باعث دلخوری مداففع برزیلی و باتجربه کهکشانی ها شده است.

البته مارسلو از نیمکت نشینی یا تعویض شدن ناراحت نیست، بلکه تصور می کند برای بازگشت او به اوج همانند دیگران تلاش نشده و به همین دلیل است که مارسلو هنوز تبدیل به ستاره دوره اول حضور زیزو نشده است.

مارسلو در حدود سه سال دوره اول حضور زیدان روی نیکت رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و نقش مهمی در قهرمانی های متوالی این تیم در لیگ قهرمانان ایفا کرد، اما حالا او جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید به صورت دائمی نداشته و بیشتر فرلان مندی در پازل تاکتیکی زیدان جای گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.