چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / مشارکت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری در چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس

مشارکت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری در چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس

کسب و کار نیوز - در جدیدترین عرضه اولیه بازار سرمایه 5 درصد از سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد «ومهان» به فروش رسید. در جریان این عرضه به هر کد معاملاتی 370 سهم با قیمت 5625 ریال تخصیص یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری با موفقیت انجام شد. بر این اساس ۵ درصد از سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، معادل ۵۰۰ میلیون سهم با نماد «ومهان» در بازار دوم به روش ثبت سفارش به فروش رسید.

در عرضه اولیه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان که با مشارکت یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۱۵ کد معاملاتی همراه بود، ۳۷۰ سهم با قیمت ۵۶۲۵ ریال به یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۴۷ کد معاملاتی تخصیص پیدا کرد.

گفتنی است که بر اساس اطلاعیه عرضه، دامنه قیمت سفارش‌گیری برای این عرضه اولیه بین ۵۱۵۰ تا ۵۶۲۵ ریال در نظر گرفته شده بود و حداکثر سهام قابل خریداری برای حد هر حقیقی و حقوقی نیز ۵۰۰ سهم بود.

در هفتادویکمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» که روز گذشته به مناسبت عرضه اولیه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان برگزار شد، مهدی سنایی‌فرد، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه ارزش روز پورتفو شرکت به تاریخ ۳۰ دی ۹۸، حدود ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و بهای تمام شده پورتفو شرکت ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است، گفت: متنوع بودن پرتفو شرکت و انتخاب سهام ماندگار و پیشرو بازار، نقدشوندگی بالای دارایی‌ها، سرمایه انسانی توانمند و عملکرد چابک در تصمیم‌گیری‌ها و نیز سهامدار عمده خوشنام و شناخته‌شده در بازار سرمایه از مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.