صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

مدیرعامل بانک دی:

مشتری مداری باید مهم ترین مزیت رقابتی بانک دی شود

کسب و کار نیوز - دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه مرکزی، مشتری مداری را یکی از مهم ترین مزیت‌های رقابتی بانک دانست و بر موضوع بازاريابي و ارتقای کیفیت خدمات برای نگهداشت مشتريان به عنوان سرمایه های اصلی بانک تاکید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار ضمن تاکید بر مشتری مداری از سوی کارکنان آن ها را به پیگیری امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه دعوت کرد و گفت: معرفی و تشریح محصولات جدید بانک و پاسخگویی سریع و دقیق به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود همکاران خدوم و تلاشگر  با تسلط کامل به وظایف محوله و آگاهی لازم از دانش روز بانکداری به این نکات کلیدی توجه ویژه ای داشته باشند.
کریمی افزود: یکی از مهم ترین و ارزان ترین راه های تبلیغات، ایجاد بستری است تا مشتریان در اثر رضایتمندی از خدمات دریافتی ، بانک دی را به دیگران معرفی کنند و این موضوع با تلاش همکارانی که  به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط هستند محقق خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: بی شک جذب منابع ارزان قیمت و افزایش وصول مطالبات در شعب، تاثیر بسزائی در پیشرفت بانک دارد و همکاران شعبه باید این دو محور را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند و با جدیت برای تحقق اهداف شعبه تلاش کنند.
مدیرعامل بانک با اشاره به اجرایی شدن طرح تشویقی وصول مطالبات گفت: این طرح که در راستای تکریم مشتریان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های معوق مطالباتی ابلاغ شده است باید تا پایان سال جاری مهم‌ترین اولویت کاری شعب باشد و امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران شاهد کاهش چشمگیر مطالبات در بانک باشیم.
کریمی در بازدید از بخش ارزی شعبه مرکزی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های ارزی، کارکنان را به تلاش در این زمینه تشویق و ابراز امیدواری کرد با دریافت مجوز مرحله سوم عملیات ارزی، فعالیت این حوزه در بانک افزایش یابد.
مدیرعامل بانک دی همچنین در جریان این بازدید با همکاران و مشتریان حاضر در شعبه مرکزی، صمیمانه گفت و گو کرد و از نقطه نظرات و دغدغه های آن ها درباره مسائل بانک آگاه شد.
گفتنی است در این دیدار که در ادامه بازدیدهای مدیرعامل از واحدهای ستادی بانک انجام شد، دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات و مهدی فرخچه، رییس اداره منابع انسانی حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.