صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد

رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

کسب و کار نیوز - بانک ملی ایران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از سیاست های دولت، حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار تولید داخلی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در همین راستا بیش از 46 هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی در سال جاری به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل و رونق بازار کسب و کار را یکی از محوری ترین سیاست های خود در سال جاری قرار داد و از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۷۸ فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش ۶ هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال تخصیص داده است.

همچنین در سال گذشته نیز بانک ملی ایران تعداد ۸۲ هزار و ۲۰ فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

در ده ماه ابتدای امسال، ۱۶۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در ۷۱ هزار و ۷۹۳ فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

بانک ملی ایران تعداد ۷۸۳ هزار و ۶۸۴ فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به ۲۴۵ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال می رسد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.