صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اعطای تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در لرستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید مطرح کرد

اعطای تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در لرستان

کسب و کار نیوز - مدیر صندوق کارآفرین امید لرستان گفت: در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال در روستاها، صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات در این زمینه ایفای نقش کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بازارکار، سید هادی طاهری امروز در آیین افتتاح تعاونی کارینو لبن شهرستان الشتر از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح‌های اشتغال‌زا در استان خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات در راستای حمایت از تولید داخلی و توسعه روستاهای استان پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: این صندوق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رونق تولید و استفاده از کالاهای داخلی روستاهای بدون بیکار را در دستور کار خود قرار داده است.

طاهری با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر چهار طرح بزرگ اقتصادی کلنگ زنی و افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌های اشتعال‌زا تسهیلاتی به مبلغ ۵۶ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم برای تعداد ۵۸ نفر از صندوق کارآفرینی استان دریافت کرده‌اند.
مدیر صندوق کارآفرین امید لرستان خاطرنشان کرد: امروز طرح تعاونی کارینو لبن لرستان با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و اشتغال ۲۵ نفر به بهره‌برداری رسید

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.