به گزارش کسب و کار نیوز، هفدهمین روز از سردترین ماه سال، سالن انستیتو نفت دانشکده فنی-مهندسی دانشگاه تهران میزبان جمعی از بازاریابان دیجیتالی کشور است که دور هم جمع میشوند تا به رسم همیشگی رویداد «در مسیر بازاریابی دیجیتال»، یکی از کسبوکارهای دیجیتالی کشور را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.
در این روز قرار است، سایت «ایسمینار» از نظر محتوایی، سئو (بهینهسازی موتور جستجو) و شبکههای اجتماعی توسط کارشناسان و در حضور صاحبان کسبوکار، نقد و بررسی شود. بخش سئوی این سایت توسط ندا خالقی متخصص سئو، بخش محتوا توسط محبوبه شعاعی کارشناس بازاریابی محتوایی و در نهایت، شبکههای اجتماعی سایت ایسمینار نیز توسط الهه محمودی کارشناس شبکههای اجتماعی بررسی خواهد شد.
با گستردهتر شدن کسبوکارهای آنلاین و دیجیتالی در کشور، گرایش به بازاریابی دیجیتالی و استفاده از متدهای این شیوه بازاریابی در جذب مخاطب و افزایش فروش، نیز در حال افزایش است.
دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال یا همان DMWay اولین اجتماع از کارشناسان و بازاریابان دیجیتالی کشور است که از سال گذشته شروع به فعالیت کرد.
DMWay که به صورت ماهانه برگزار میشود، فعالان این حوزه را دور هم جمع میکند تا دانش خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اشتراک بگذارند.
در این سلسله رویدادها، تمرکز بر بررسی سایتهای ایرانی، برای معرفی این کسب و کارها و تحلیل توانمندیها و نقاط ضعف آنها در حوزههای مختلف دیجیتال مارکتینگ است.
از دیگر اهداف این رویداد که بسیار مورد استقبال فعالان این صنعت قرار گرفته است، میتوان به ایجاد بستری برای شبکهسازی در این فضا اشاره کرد.
در این دورهمی که به همت جمعی از فعالان بازاریابی دیجیتال برگزار میشود، تا به حال سایتها و کسب وکارهای دیجیتالی معتبر ایرانی از جمله «ابر آروان»، «فروشگاه اینترنتی زنبیل»، «ویکیپدیای فارسی»، «شبکه مترجمین ایران»، «موبایل آباد» و … را زیر ذرهبین تحلیل و بررسی خود برده است. این دورهمی، در روزهای آتی (۱۷ بهمن ۹۸) به مسیر هجدهم خود خواهد رسید.
DMWay به مسیر هجدهم رسید
کسب و کار نیوز - هجدهمین دوره از دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال (DMWay)، ۱۷ بهمن ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.