صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / صحبت از سهمیه آسیایی زود است

حبیب فرعباسی:

صحبت از سهمیه آسیایی زود است

کسب و کار نیوز:حبیب فرعباسی گلر ملی‌پوش تیم نفت مسجدسلیمان در نخستین دیدار تیمش پس از تعطیلات موفق به کلین شیت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روز گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر خود برابر تیم مدعی صنعت نفت آبادان پیروز شود، امید سینگ و علیرضا علیزاده برای شاگردان تارتار در این دیدار گلزنی کردند.

حبیب فرعباسی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سختی داشتیم، تیم صنعت نفت یک تیم مدعی است و در نیم‌فصل اول نشان داد که چه اندازه قدرتمند است، خدارا شکر در بازی رفت برابر آنها به تساوی رسیدیم و روز گذشته نیز بازی را بردیم. قطعا سه امتیاز حق تیم ما بود و دیدید که موقعیت خاصی تیم حریف نداشت و برنامه تاکتیکی آقای تارتار و دستیارانش کاملا جواب داد.

وی ادامه داد: شاید صحبت از سهمیه آسیایی زود باشد اما در فوتبال هیچ چیز بعید نیست، من تنها این را می‌دانم که در تمام بازی‌ها برای برد و موفقیت به میدان می‌رویم، اینکه آخرش چه بشود، دست خداست و امیدوارم که خیر باشد. نباید انتظار از تیم ما غیرمعقول بالا برود، تیم‌های مدعی چه حرف‌هایی زده اند و ما در چه وضعیتی هستیم. انشالله مسئولین کمک کنند و وضعیت تیم ما نیز بهبود یابد، از مسئولان تیم که این چند مدت همیشه پشت تیم و من بوده‌اند ممنونم.

فرعباسی همچنین درباره نخستین کلین شیت‌اش در نخستین بازی پس از تعطیلات گفت: هر وقت گلری کلین شیت می‌کند، شاید چند سیو داشته باشد اما مدافعان باعث شده‌اند تا توپ‌های زیادی روی دروازه نیاید. مدافعین تیم دیروز عالی بودند و شاید من در این کلین شیت کمترین اثر را داشتم، به هرحال خوشحالم و از اعتماد آقای تارتار ممنونم. قطعا در همه بازی‌ها با انگیزه کلین شیت و موفقیت تیم به میدان خواهم رفت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.