صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شکست مقابل ناپولی برای یووه درس مهمی است

لئوناردو بونوچی:

شکست مقابل ناپولی برای یووه درس مهمی است

کسب و کار نیوز:لئوناردو بونوچی ستاره یوونتوس بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل ناپولی میگوید این شکست درس باارزشی برای بیانکونری بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لئوناردو بونوچی ستاره خط دفاعی یوونتوس می‌گوید شکست دیشب تیمش مقابل ناپولی که با نتیجه ۲-۱ اتفاق افتاد درس باارزشی برای بیانکونری خواهد بود. بونوچی همچنین به این اشاره کرد که گل دوم دریافتی یووه ناشی از ریسک همیشگی دفاع منطقه‌ای بوده است.

ناپولی دیشب در زمین خود با گلهای پیوتر زیلینسکی و لورنزو اینسینیه از یووه پیش افتاد تا حتی گل دیرهنگام کریستیانو رونالدو هم برای نجات یووه از شکست کافی نباشد. یوو به این ترتیب فرصت افزایش اختلاف خود با اینترمیلان به شش امتیاز را از دست داد.

بونوچی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” ناپولی امشب بیشتر از ۱۰۰درصد توان خود را برای پیروزی گذاشت. آنها روی تک‌تک توپها و تکل‌ها خیلی مصمم بودند. ما در بازی دیشب ۹۹ درصد توان‌مان بودیم و بهای این را هم پرداخت کردیم”.

ستاره یوونتوس در ادامه صحبتهایش گفت:” امیدوارم این برای ما درس باارزشی باشد تا بدانیم اگر در یک بازی از حداکثر توان استفاده نکرده و با تمام وجود تلاش نکنیم ممکن است کیفیت‌مان برای رسیدن به پیروزی کافی نباشد. ما امشب به اندازه کافی تهاجمی نبودیم، به اندازه کافی پاسهای طولی بین خطوط ندادیم و در پرسینگ هم کند بودیم. این در حالی بود که ناپولی از همه چیزش مایه گذاشت. من گتوزو را می‌شناسم و می‌دانم او تیمش را برای چنین بازی‌هایی چطور آماده می‌کند. او تمام روح و جانش را برای آماده‌سازی تیم می‌گذارد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.