صفحه اصلی / استان ها / اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی
اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان اعلام کرد

اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی

کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: از هفته آینده طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی اجرا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حمدالله حبیبی با اشاره به اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها، اظهار کرد: این طرح از هفته آینده اجرا می‌شود و کسانی که در این طرح ثبت‌نام کردند، از هفته آینده به صورت نوبتی به مراکز دوگانه سوز کردن خودروها معرفی خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: متقاضیان به آدرس irngv.ir مراجعه کرده و بعد از وارد کردن مشخصات خودرو، کد رهگیری دریافت می‌کنند که با دریافت کد رهگیری در نوبت دوگانه سوز شدن قرار می‌گیرند و بعد از ثبت‌نام با درخواست‌کنندگان تماس گرفته می‌شود که به کدام نمایندگی و مراکز باید مراجعه کنند.

وی افزود: بعد از معرفی به نمایندگی‌ها کار دوگانه سوز کردن در طول یک روز انجام می‌شود و از متقاضیان هیچ‌گونه مبلغی در قبال دوگانه سوز کردن خودرو اخذ نمی‌شود و تنها پیش‌شرط ثبت‌نام در این سامانه، عمومی بودن خودرو بوده و باید پلاک عمومی داشته باشد تا بتواند از این طرح استفاده کند.

حبیبی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان مراکز مجازی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر دو واحد مجاز در شهرستان قیدار و یک واحد نیز در سلطانیه در حوزه دوگانه سوز کردن خودروها فعال است. همچنین در حال حاضر ۶۰ جایگاه سوخت مایع در استان زنجان وجود دارد و این تعداد نیاز استان را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: ۴۰ جایگاه CNG در استان نیز فعال بوده که نیاز استان را تامین می‌کند و توسعه جایگاه CNG در استان در دستور کار است و اگر متقاضی در این حوزه وجود داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به شرکت فرآورده‌های نفتی نسبت به اخذ مجوز و ایجاد آن اقدام کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.