صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی می‌شود
چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی می‌شود

چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی می‌شود

کسب و کار نیوز:اتفاق بد فوتبال شمال در سال های اخیر از بین بردن چمن های طبیعی همه شهرها و جایگزینی چمن مصنوعی بوده است. چمنی که در آن کیفیت فوتبال پایین می آید و از سویی به دلیل فشار وارده به بدن بازیکنان، باعث مصدومیت آنها می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رضا حدادیان – مالک باشگاه نساجی در یک تصمیم خوب در نظر دارد با پایان فصل جاری ها چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر را به حالت قبل برگرداند. قرار است با برداشتن چمن مصنوعی این استادیوم زیر سازی های لازم برای کاشت چمن طبیعی و هم هم چنین نگهداری اصولی از آن انجام شود تا در فصل بارندگی چمن کیفیت لازم را داشته باشد.

به طور حتم بارندگی های شمال بهانه ی خوبی برای از بین بردن چمن طبیعی استادیوم ها و فرش چمن مصنوعی نیست. به این خاطر که تکنولوژی کار نگهداری از چمن طبیعی در روزهای بارانی و برفی را راحت کرده است اما مشکل این جاست که در شمال کشور مدیران ورزشی به دنبال هزینه برای نگهداری چمن نبوده و با تغییر چمن طبیعی خود را راحت و صورت مسئله را پاک کردند!

در فصل اخیر و بازی در چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر که گفته می شود جز مرغوب ترین هاست باعث مصدومیت پی در پی بازیکنان تیم نساجی و بازیکنان تیم حریف شده است. رضا حدادیان – مالک باشگاه نساجی که به تازگی سهام این باشگاه را در اختیار گرفته و در گام نخست تلاش های خوبی برای پرداخت بدهی های گذشته باشگاه داشته تغییر چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر را در دستور کار قرار داده است و این کار بلافاصله با پایان فصل جاری بازی ها انجام خواهد شد که به طور حتم یک اتفاق خوب نه تنها برای نساجی بلکه برای همه تیم های لیگ برتری است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.