صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / AFC نباید درباره امنیت پروازها نظر بدهد
AFC نباید درباره امنیت پروازها نظر بدهد

AFC نباید درباره امنیت پروازها نظر بدهد

کسب و کار نیوز:سرپرست فدراسیون فوتبال ایران به مواردی که AFC مبنی برای محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان اشاره داشته، اعتراض کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حیدر بهاروند درمورد خبر محرومیت باشگاه‌های ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سه روز قبل از این قضیه بود که AFC از ما برای تامین امنیت تضمین خواست؛ پس از آن، آقای دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش سریعا نامه‌ای را برای ما ارسال کردند و ما نیز برای AFC فرستادیم.

او ادامه داد: ساعت ۱۲-۱۱ روز جمعه خبری رسید که ظاهرا کمیته مسابقات تصمیم گرفته این رای صادر شود و می‌خواهد برای کمیته اجرایی بفرستد. بلافاصله ما با آقای دکتر سلطانی‌فر تماس گرفتیم و در ساعت ۱۵ با همکاران خودمان در حضور آقای تاج در فدراسیون جلسه گذاشتیم که آن موقع نامه‌ای مبنی بر محرومیت از بازی‌های خانگی رسید.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: در همان روز ما بحث کردیم و با پیگیری های آقای تاج و وزیر ورزش اتفاقات خوبی افتاد و دکتر سلطانی‌فر نامه‌ای برای شیخ سلمان فرستاد. آقای تاج هم به‌عنوان نایب رئیس AFC اعتراض شدیدی داشت و نامه‌ای ارسال کرد. ضمن اینکه از دوستان و همکارانشان در AFC هم خواست در این موضوع در کنارش باشند.

بهاروند یادآور شد: با کمک دوستان در فدراسیون و همچنین آقای وزیر، نامه‌ای به AFC و فیفا زدیم و موارد و مسائل را گفتیم. تاکید کردیم که این موضوع به هیچ وجه برای ما قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

او عنوان کرد: این بحث سیاسی بود تا کار فوتبالی. به هیچ عنوان این مسائل که گفته‌اند، فوتبالی نیست؛ چیزی که گفته شده بود، در خیلی از کشورها شاهد هستیم ولی مسابقاتشان را برگزار می‌کنند و در حوزه فوتبال چنین اتفاقاتی مشابه به ما نیفتاده است. AFC هم نهادی نیست که تشخیص دهد امنیت پروازی در یک کشور وجود دارد یا نه. خوشبختانه نهادهای بین‌المللی هیچ محرومیتی از این نظر(پروازهای ایران) نداشتند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.