صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای این همه بازی باید سال ۴۰۰ روزه بشود
برای این همه بازی باید سال ۴۰۰ روزه بشود

پپ گواردیولا:

برای این همه بازی باید سال ۴۰۰ روزه بشود

کسب و کار نیوز:پپ گواردیولا در واکنش به شایعات مربوط به بزرگ تر شدن لیگ قهرمانان از فشردگی بازی‌های تیمش انتقاد کرده و گفت در این شرایط سال باید 400 روز باشد تا ما بتوانیم همه بازی‌هایمان را مدیریت کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در حالی که اخیرا شایعاتی درباره گسترده‌تر شدن فرمت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا مطرح شده، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از این پیشنهاد به شدت انتقاد کرده و گفت همین حالا تعداد بازی‌های تیمش آنقدر زیاد است که در صورت افزایش تعداد مسابقات چمپیونزلیگ، باید هر سال ۴۰۰ تا ۵۰۰ روزه باشد تا بتواند تمام بازی‌هایش را مدیریت کرده و انجام دهد.

گفته می‌شود اتحادیه باشگاه‌های اروپا و یوفا در حال مذاکره هستند تا چهار هفته دیگر به تقویم مسابقات چمپیونزلیگ اضافه  کنند. در صورت چنین تصمیمی دو تیم فینالیست باید در ۱۷ بازی شرکت کنند. گواردیولا که تیمش امروز به مصاف شفیلد می‌رود در سه هفته و نیم گذشته هشت بازی انجام داده و این باعث عصبانیت شدید او شده است.

گواردیولا در این باره گفت:” به نظر من راه‌حل این است که هر سال را ۴۰۰ روزه کنیم. بله راه حل این است. سال باید ۴۰۰ یا ۵۰۰ روزه بشود. بعد از آن ما می‌توانیم در یک رقابت دیگر هم شرکت کنیم. شاید یوفا و فیفا بتوانند در این باره صحبت کنند. مساله این است که ما در سال تعداد روزهای مشخصی داریم”.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” باید بعضی رقابت ها را حذف کنند. باید کاملا حذف‌شان کنند تا تیم‌ها تعداد بازی‌های کمتری داشته باشند. بازی‌ها که کمتر باشد، رقابت ها کمتر می‌شود، تیم‌ها کمتر می شود و در نتیجه کیفیت افزایش پیدا کرده و کمیت کاهش پیدا می‌کند. اینطوری مردم هم لذت می‌برند”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.