صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خداداد: تیم ملی گزینه ای جز علی دایی ندارد
خداداد: تیم ملی گزینه ای جز علی دایی ندارد

میزبانی را از ایران نگیرند، قطعا موفق می شود

خداداد: تیم ملی گزینه ای جز علی دایی ندارد

کسب وکار نیوز :پیشکسوت ارزنده فوتبال به حمایت از علی دایی می پردازد و می گوید او بهترین و تنها گزینه برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ورزش سه, رابطه خداداد عزیزی به عنوان دوست و همبازی قدیمی علی دایی همواره با این اسطوره فوتبال خوب بوده است؛ این دو ستاره سابق ایران که افتخارات زیادی در دوران بازی خود به دست آوردند، هنوز هم به عنوان دو بزرگ فوتبال ایران روابط صمیمانه ای با یکدیگر دارند. در این شرایط خداداد می گوید علی دایی می تواند با حضور در راس کادرفنی تیم ملی موفق باشد و دوران خوبی را پشت سر بگذارد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: من از اینکه فدراسیون چه کاری انجام می دهد، خبر ندارم و نمی دانم هدف مسئولان از این همه تعلل چیست اما در شرایط کنونی فکر می کنم گزینه ای جز انتخاب علی دایی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: من شک ندارم در شرایط کنونی هر مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، موفق می شود و می تواند تیم را از این مرحله بالا ببرد. مگر اینکه بخواهند با فشارهای AFC و فیفا بازی های ایران را به کشور دیگری ببرند و آنوقت کار سخت می شود و البته اقدامات سیاسی مانع از عملکرد همیشگی تیم ایران خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید سرمربی تیم ملی شود، بیان کرد: در وضعیت کنونی گزینه ای جز علی دایی برای تیم ملی نمانده است. فکر نمی کنم فدراسیون فوتبال گزینه دیگری داشته باشد، فقط امیدوارم هرچه سریع تر سرمربی انتخاب شود تا فرصت از دست نرود.

خداداد در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا با علی دایی درباره سرمربیگری تیم ملی صحبت کرده اید، تاکید کرد: نه، من صحبتی با او نکردم و نمی دانم اصلا مذاکره ای با او صورت گرفته یا نه. اما فکر می کنم گزینه مناسبی باشد.

وی افزود: علی(دایی) قبلا سرمربی تیم ملی بوده و برخلاف برخی که می گویند او در مربیگری موفق نبوده، باید بگویم کارنامه خیلی خوبی در امر مربیگری دارد. من فکر می کنم بعد از امیر قلعه نویی، علی دایی کارنامه خوبی در امر مربیگری دارد. از طرفی او یکی از سرمایه های فوتبال ما است و اصلا نمی توانیم بگوییم خوب کار نکرده است. قطعا با حضورش در تیم ملی نیز موفق می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.