به گزارش کسب و کار نیوز، یدالله صادقی افزود: تعامل مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ با تولیدکنندگان داخلی موجب میشود در آینده نزدیک، شاهد برگزاری رویدادهای بسیاری در این مرکز نمایشگاهی باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع و با حضور ۲۰۰ شرکت و برند برتر داخلی برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه توانمندیهای کشور در زمینه رشد تولید داخلی به خوبی به معرض نمایش گذاشته شده است که به خوبی توانسته کالاهای داخلی جایگزین محصولات خارجی شود.
وی در خصوص صادرات خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان در حال حاضر به دنبال افزایش کیفیت کالاهای خود هستند که پس از تامین بازار داخل بتوانند بازارهای صادراتی خود را افزایش دهند.