صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / کمک به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ جهت سهولت در امر صادرات کالا
کمک به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ جهت سهولت در امر صادرات کالا

کمک به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ جهت سهولت در امر صادرات کالا

کسب و کار نیوز - در حال حاضر کمیته صادراتی در اتاق اصناف تشکیل شده که هدف آن کمک به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ جهت سهولت در امر صادرات کالا است.

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم نوده فراهانی درخصوص وجه تمایز نمایشگاه برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه با سایر رویدادها تصریح کرد: این نمایشگاه صرفا یک محل برای فروش کالا نیست بلکه نمایشگاهی کاملا تخصصی است با عرضه تولیدات کالاهای صادراتی شرایط را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فراهم می کند که بتوانند بهترین کالا را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه هایی خاطرنشان کرد: می‌بایست چنین نمایشگاه‌هایی که هدف آن حمایت از تولیدکنندگان داخلی است به دفعات برگزار شود تا تولیدکنندگان وطنی بتوانند آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: شاید برخی از مردم تمایل بیشتری برای خرید کالای‌های خارجی داشته باشند که نتیجه عدم آگاهی آنها از کیفیت کالاهای تولید داخل است و چنین نمایشگاهی باعث شناساندن به روزترین کالاهای ایرانی به مصرف کنندگان خواهد شد.
قاسم نوده فراهانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر کمیته صادراتی در اتاق اصناف تشکیل شده که هدف آن کمک به تولیدکنندگان کوچک و بزرگ جهت سهولت در امر صادرات کالا است.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …