صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کارآفرینی اجتماعی تهدید نقدینگی را به فرصت تبدیل می‌کند

عضو اتاق تعاون ایران:

کارآفرینی اجتماعی تهدید نقدینگی را به فرصت تبدیل می‌کند

کسب و کار نیوز - عضو اتاق تعاون ایران با اشاره به حجم زیاد نقدینگی در کشور، کار آفرینی اجتماعی نوین را پایه و زیر بنای قانون تعاون دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا رضایی نژاد، عضو اتاق تعاون ایران، گفت: وجود حجم زیاد نقدینگی در کشور را تهدید جدی دانست و گفت: اگر بتوانیم این نقدینگی را در قالب تعاونی درگیر کنیم، می‌توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با استفاده از این روش این حجم از نقدینگی موجود در کشور را از سیال بودن خارج کرد.
او کارآفرینی اجتماعی در کالبد تعاونی را راه حل مناسبی به منظور افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌های کلان به وسیله سرمایه‌های خرد دانست.
رضایی نژاد به تعریف‌ها و عبارت‌های مختلفی که در دنیا وجود دارد نیز اشاره کرد و افزود: کارآفرین اقتصادی برای منفعت کار می‌کند و حالت نوین آن می‌شود کارآفرین اقتصادی نوین که علاوه بر اینکه منفعت می‌خواهد، فعالیت‌های اجتماعی نیز انجام می‌دهد.
عضو اتاق تعاون ایران ادامه داد: کارآفرین اجتماعی، فقط برای اینکه کار خیر انجام داده باشد فعالیت می‌کند که این موضوع نمی‌تواند پایدار باشد؛ اما کارآفرین اجتماعی نوین، کار اقتصادی را برای جمع انجام می‌دهد که پایه قانون تعاونی نیز بر پایه کارآفرینی اجتماعی نوین است.
رضایی نژاد بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر توانمندی‌های داخلی دانست و گفت: با اعتماد به سرمایه‌های نمادین و تضمین آن‌ها به سرمایه‌های خرد با مدل تعاون، فعالیت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.