صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / تجربه‌ای جدید در خرید بلیط
تجربه‌ای جدید در خرید بلیط

تجربه‌ای جدید در خرید بلیط

کسب و کار نیوز- سفر مارکت یک گروه و شرکت جدیدی در حوزه خدمات مسافرتی آنلاین است و مدتی است که فعالیت خود را در زمینه‌های خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو تور و هتل آغاز کرده و قصد دارد این فعالیت‌ها را در زمینه‌های دیگر نظیر بلیط اتوبوس‌های بین‌شهری، قطار‌های مسافربری و همچنین خدمات بیمه مسافرتی نیز گسترش دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «سارا اسکویی» مدیر روابط عمومی و «میثم کیهانی» مدیر بازاریابی دیجیتال سفر مارکت حضور داشتند که ضمن ارائه اهداف، برنامه‌ها و نحوه فعالیت این شرکت پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیز بودند. میثم کیهانی توضیحات خود را درباره سفرمارکت اینگونه عنوان کرد: «سفر مارکت که زیرمجموعه شرکت ایرسا محسوب می‌شود، برای تحقق اهداف خود در زمینه ارائه خدمات مسافرتی با چیزی نزدیک به ۱۹۰۰ آژانس مسافرتی همکاری می‌کند. نحوه فعالیت سفرمارکت بر اساس الگوی مارکت‌پلیس (Market Place) است و در اینجا کاربران و مشتریان ما همانگونه که از یک سوپرمارکت کالا خریداری می‌کنند، می‌توانند از بین صدها آژانس مسافرتی بلیط خود را با بهترین قیمت تهیه کنند.»

007.jpg

«در صنعت گردشگری انحصارطلبی وجود دارد و بسیاری از آژانس‌ها که صنعت دیجیتال دارند دچار افت شدند. با این انحصارطلبی بازار بدون رقابت شده و مشتری اولین نفری است که دچار ضرر می‌شود. ما نیز با این وضعیت تصمیم گرفتیم برند سفرمارکت را راه‌اندازی کنیم.»

0010.jpg

«ما با سایر شرکت‌ها در حوزه خرید و فروش بلیط و تور همکاری می‌کنیم، در حقیقت نحوه فعالیت ما شبیه به یک پاساژ بزرگ است که هر مغازه و واحد آن به آژانس‌های مسافرتی اجاره داده شده است.»

009.jpg

«خریدارن و مشتریان ما می‌توانند در سفرمارکت قیمت‌های لحظه‌ای تمام آژانس‌ها را مشاهده کنند و ضمن مقایسه شرایط، بهترین بلیط را خریداری کنند.»«ما در سفرمارکت شعار مشخصی داریم و آن این است که برای مسافرت نیازی به گوگل نیست. در حقیقت برای پیدا کردن بهترین قیمت بلیط مورد نظرتان نیازی نیست در گوگل جستجو کنید، بلکه تنها کافیست جستجوی خود را در سفرمارکت انجام دهید.»

01.jpg

«رویکرد اصلی و هدف ما این است که در سفرمارکت همه باید برنده باشند. دیگر قرار نیست تنها یکسری مخاطب خاص برنده باشند.»«قابلیت اصلی سفرمارکت در این است که به شکل یک موتور جستجو عمل می‌کند و امکان مقایسه با یکدیگر را دارد.»«سفرمارکت با هر آژانسی که قصد همکاری با ما دارد، یک قرارداد بسیار محکم منعقد می‌کند و از آنها ضمانت معتبر و سنگین بانکی می‌گیرد. اگر پس از خرید هر اتفاقی برای بلیط شما رخ دهد، سفرمارکت اجازه دارد از ضمانت گرفته شده استفاده کرده و خسارت مشتری را پرداخت کند.»

008.jpg

«در حال حاضر خدمات بلیط هواپیما، تور و هتل ما راه‌اندازی شده و بزودی بلیط اتوبوس، بلیط قطار، بیمه و هر آنچه مربوط به سفر باشد در سفرمارکت قرار خواهد گرفت»«ما دو مانور به نام‌های جمعه نارنجی و چله نارنجی داشتیم که به عنوان مثال در این رویداد‌ها تورها و بلیط‌ها با قیمت‌های استثنایی به فروش رسید. همچنین در این کمپین آمار و ارقام مربوط به بازدید سایت سفرمارکت به رقم بیش از ۳ میلیون و ۲۴۰ هزار و جستجوی پرواز‌ها بیش از ۲۱۴ هزار و ثبت تور بیش از ۲۵ هزار عدد بوده است.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.