صفحه اصلی / سرخط خبرها / ساخت و سازهای غیرمجاز مانع اجرای طرح تفصیلی در یزد است

عضو شورای شهر یزد:

ساخت و سازهای غیرمجاز مانع اجرای طرح تفصیلی در یزد است

کسب و کار نیوز - عضو شورای اسلامی شهر یزد در طرح تفصیلی مدیریت شهر یزد بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی و سلامت عمومی دیده شده است، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز مانع اجرای سیاست‌های طرح تفصیلی در یزد است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «الهه جورابی» صبح امروز ۲۴ دیماه در چهارمین نشست خانه مشارکت مردم در سلامت استان یزد که با حضور نماینده دستگاه‌های عضو و با دو دستور کار «اصول فعالیت بدنی و نقش مدیریت شهری در توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان» برگزار شد، با بیان این‌که توسعه زیرساخت‌های ورزشی از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی یزد است، اظهار کرد:‌ در طرح تفصیلی مدیریت شهر یزد بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی و سلامت عمومی تدوین و دیده شده است.

وی ساخت و سازهای غیرمجاز را از جمله چالش‌های مدیریت شهری در حوزه تأمین فضای ورزشی مناسب دانست و افزود: متأسفانه علی‌رغم تدوین و اعلام طرح تفصیلی یزد،‌برخی با ساخت و سازهای غیرقانونی مانع اجرایی شدن طرح‌های ورزشی و در دستور کار شهرداری می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه جذب مشارکت عمومی برای افزایش کیفیت زندگی در شهر را ضروری عنوان کرد و گفت: سلامت و پویایی بیش از پیش جامعه مستلزم تقویت زیرساخت‌های ورزشی و نهادینه سازی فرهنگ ورزش همگانی است.

جورابی با بیان این‌که قرار است با همکاری بسیج و سپاه حدود ۳۰ فضای ورزشی در اختیار شهرداری قرار گیرد، تصریح کرد: شهروندان و مدیریت شهری باید از این فرصت به نحوه احسنت استفاده کرده و نسبت به نهادینه فرهنگ ورزشی بین اقشار مختلف اقدام کنند.

این مسئول تأکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد آماده هرگونه همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه سلامت و ورزش است، بیان کرد:‌ افزایش کیفیت زندگی در شهر وظیفه‌ای عمومی است که تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به آن مسئولند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی شهر یزد در دسترس تمام شهروندان قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت شهرداری از این مهم اطلاعات کسب کنند.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.