صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / واکنش لمپارد به احتمال جدایی ستاره چلسی
واکنش لمپارد به احتمال جدایی ستاره چلسی

واکنش لمپارد به احتمال جدایی ستاره چلسی

کسب و کار نیوز:فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، تایید کرد که این تیم هیچ برنامه ای برای فروش پدرو رودریگز ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره بازگشت پدرو رودریگز به بارسلونا مطرح شده است. همچنین دو باشگاه آمریکایی نیویورک سیتی و اینتر میامی نیز خواهان جذب این ستاره اسپانیایی شده اند. پدرو در این فصل ۱۱ بازی انجام داده و تنها ۶ ماه تا پایان قراردادش باقی مانده است و به همین خاطر او حالا در آستانه جدایی از چلسی قرار دارد.

لمپارد حالا به شایعات جدایی پدرو واکنش نشان داده است. سرمربی چلسی در این باره گفت: ” او بخشی از برنامه من است. من فصل را با پدرو شروع کردم اما او پیش از بازی مقابل نوریچ مصدوم شد. من می دانم که او می خواهد بیشتر بازی کند و من متوجه این موضوع شده ام. او حالا اینجاست. من می دانم که قرارداد او در پایان فصل به اتمام خواهد رسید اما من به این موضوع فکر نمی کنم. پدرو بخشی از تیم من است و به او احتیاج دارم.”

لمپارد درباره ژیرو نیز گفت: ” اگر شرایط جدایی اولیویه ژیرو برای همه، خصوصا باشگاه چلسی مناسب باشد، ما به این موضوع می پردازیم که آیا او می تواند باشگاه را ترک کند یا خیر. اولیویه ژیرو در چلسی رفتار حرفه ای بسیار خوبی داشته و بدون فرصت زیاد برای حضور در ترکیب، به طور حرفه ای به تمریناتش ادامه داده است. من فکر می کنم مدیر برنامه ژیرو با باشگاه صحبت کرده است، اما تا زمانی که اتفاقی رخ نداده او هنوز بازیکن چلسی است.”

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.