صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: فکر نمی کردم بارسا به اتلتیکو ببازد
زیدان: فکر نمی کردم بارسا به اتلتیکو ببازد

اتفاق والورده برای همه ما محتمل است

زیدان: فکر نمی کردم بارسا به اتلتیکو ببازد

کسب و کار نیوز:زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با اتلتیکو به همدردی با ارنستو والورده سرمربی بارسا پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید و اتلتیکو فردا در جده عربستان دیدار نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد. رئال بر والنسیا پیروز شد و اتلیتکو هم در دیداری به یاد ماندنی توانست بارسا را ۳-۲ مغلوب کند. رئال و اتلتیکو دو بار در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند که در هر دو رئال پیروز شده و در سوپرکاپ اروپای ۲۰۱۸ اما اتلتیکو بود که توانست رئال را شکست دهد.

این نهمین فینالی است که رئال با زیدان در آن حضور دارد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی فردا گفت:« هدف ما تغییری نکرده است. به اینجا آمده بودیم تا در فینال باشیم و حالا همین اتفاق رخ داده است. نهمین فینال؟ هیچ چیز عوض نشده است. برای حضور در فینالی دیگر خوشحالم. رئال مادرید همیشه برای حضور در چنین بازی هایی می جنگد و حالا اینجا هستیم. فشار فینال پیش رو بیشتر از فشار فینال های گذشته نیست و هدف ما مثل همیشه پیروزی و قهرمانی است.»

رقابت با اتلتیکو:« هر بازی دنیای خودش را دارد. پیش از این با اتلتیکو بارها روبرو شده ایم. برده ایم و باخته ایم. چند فینال را با این تیم برگزار کرده ایم اما بازی پیش رو شباهتی به بازی های گذشته نخواهد داشت. آنها تیمی قدرتمند هستند و همیشه این را نشان داده اند.»

ژوائو فلیکس:« هرگز به توانایی های او تردید نداشته ام. او از بهترین های حال حاضر و آینده فوتبال است. نمی دانم بین سه بازیکن برتر دنیا جای دارد یا نه ولی قطعا جزو بهترین هاست.»

۵ هافبک در میانه زمین:« سیستم بازی فردا را به شما نخواهم گفت. مهمتر از سیستم این است که ما وقتی توپ را در اختیار داریم، بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. مجموعه باکیفیتی در اختیار دارم و دستم برای تغییرات مختلف باز است. این فاکتور بسیار مهمی است.»

زیدان مربی:« خودم را حالا مربی بهتری می بینم و معتقدم پیشرفت کرده ام. زندگی همین است. ما یاد می گیریم که در موقعیت های مختلف، چیزهای جدیدی یاد بگیریم. من به همه نظرات اهمیت می دهم و این باعث شده تا مربی و انسان بهتری شوم. اینکه من مربی خوش شانسی هستم را نمی دانم. در هر صورت این مساله نیز تغییری نمی کند. پذیرفته ام که هر کسی عقاید خودش را دارد و از عملکردم راضی هستم. می دانم چه کارهایی باید انجام دهم و ایده های روشنی دارم. توانایی های من صرفا در مدیریت رختکن نیست.»

مذاکره بارسا با ژاوی و اخراج احتمالی والورده:« اتفاقی که در مورد والورده رخ داد، برای همه ما مربیان محتمل است. دنیای مربیگری همین است و تغییر نمی کند. واقعا فکر می کردم بارسا اتلتیکو را شکست خواهد داد ولی اتلتیکو خیلی خوب جنگید و نشان داد که تا دقایق پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.