صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / خون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد
خون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

خون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد

کسب و کار نیوز:نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت موجب اتحاد ملت ایران و عراق شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, آیت الله محمدتقی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع مراغه با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان از جمله آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی بود که این توطئه با حضور میلیونی آحاد مردم در تشییع باشکوه این سردار بزرگ، شکست خورده است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف کشورمان و انعکاس آن در سایر کشورها گفت: انتقام اصلی از آمریکا به عنوان مسبب اصلی این عمل ناجوانمرادنه و تروریستی، ریشه کنی آنان از منطقه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این سردار مجاهد و مبارز، همانند مالک اشتر برای حضرت علی (ع)، یاری وفادار به ولایت و انقلاب بود که در برابر دشمنان ایستاد و به دست آنان نیز به شهادت رسید. سرباز ولایت بودن، اخلاص و تواضع شهید سردار شهید قاسم سلیمانی، موجب افتخار و عزت این شخصیت مبارز و مجاهد بود که به فیض عظیم شهادت نائل شد.

امام جمعه شهرستان مراغه تصریح کرد: سردار سلیمانی به‌ عنوان فرمانده سپاه قدس، سال‌ها در عراق و سوریه در کنار جبهه مقاومت اسلامی مالک اشتر رهبری و انقلاب بود، اکنون نیز ادامه دهندگان راه این شهید، انتقام گیرندگان واقعی خون شهدای مقاومت بوده و به زودی تقاص خون آنان را از دشمنان خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در اقدامی متقابل، آمریکا، پنتاگون و نیروهای نظامی آمریکا را در لیست گروه و سازمان‌های تروریستی قرار داد که این امر ابتدای راه انتقام از شیطان بزرگ خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.