صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / ابتکار: زنان با افزایش اعتماد به نفس سقف شیشه‌ای را کنار زدند

ابتکار: زنان با افزایش اعتماد به نفس سقف شیشه‌ای را کنار زدند

کسب و کار نیوز - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه زنان کارآفرین سرمشق و الگو برای جامعه هستند، گفت: اعتماد به نفسی که زنان کارآفرین دارند به آنان کمک کرده است تا سقف شیشه‌ای را کنار بزنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از زنان کارآفرین برتر که به همت معاونت امور زنان و خانواده و با همکاری جهاد کشاورزی، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در دفتر معاونت برگزار شد، افزود: یکی از عرصه های مهم مبارزه با تحریم های ظالمانه و زورگویان، اقتصاد مقاومتی، تلاش و کار بیشتر است.
وی ادامه داد: در این میان تلاش هایی که زنان کارآفرین در عرصه های مختلف از خود نشان می دهند حاکی از داشتن نیروی مقاومت، تلاش و خستگی ناپذیری آنان است.
به گفته ابتکار، زنانی که سختی های بسیاری در کار و زندگی داشته و با توکل و امید به آینده ای روشن، تجربیات ارزنده ای کسب کرده اند.
معاون رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه این ریسک پذیری که توام با تجربه و دانش است ارزشمند است، یادآور شد: این زنان از آخرین دستاوردهای علمی بهره برده اند تا بتوانند در بازارهای داخلی و بین المللی رقابت کنند.
ابتکار خاطرنشان کرد: اعتماد به نفسی که زنان در این مسیر و با وجود سقف های شیشه ای دارند آنان را کمک کرده است تا از مشکلات عبور کنند و مایه سرمشق و الگو برای دیگران باشند.
وی با اشاره به پویش زنان نسل تحریم که به معرفی زنان کارآفرین پرداخته و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است، گلایه کرد: افرادی سعی دارند ناامیدی را در جامعه رواج دهند که امیدواریم همه اقشار جامعه بخصوص زنان بتوانندبا همت و با قوت این را خنثی کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برقراری یک ارتباط سازنده میان زنان کارآفرین و دست اندرکاران از دیگر عملکرد معاونت امور زنان است که در صحبت و نشست های تخصصی با وزرا و معاونان رئیس جمهوری دنبال کردیم تا پیوند حوزه زنان و دولت را تقویت کنیم.
با پایان یافتن دور سوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر، ۱۰  کارآفرین روستایی و ۱۰  کارآفرین شهری از ۱۳ استان کشور با مشارکت جوامع محلی توانستند بیشترین آرا را کسب کرده و به صدر فهرست  کارآفرین معرفی شده در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده صعود کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.