صفحه اصلی / استان ها / لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن
لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

کسب و کار نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اجرای کلیه برنامه‌های موسیقی صحنه‌ای در استان سمنان تا ۲۵ بهمن را لغو و به بعد از این تاریخ موکول کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در نامه ای به رئیسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با گرامیداشت یاد و رشادت های سردار سرلشگر قاسم سلیمانی افزود: با عنایت به برگزاری آیین های هفتم و چهلم و نیز برنامه های متعدد تحت عنوان یادواره و بزرگداشت و …، در پاسداشت این شهید والامقام در سراسر استان سمنان اجرای کلیه برنامه های موسیقی صحنه ای در این استان به بعد از ۲۵ بهمن موکول می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نامه افزود: در خصوص نمایش ها و فیلم های سینمایی طنز نیز در صورت همزمانی با مراسم رسمی هفتم و چهلم شهید سلیمانی این برنامه ها در آن تاریخ مشخص لغو می شود.

سردار سرلشگر شهید قاسم سلیمانی بامداد جمعه گذشته توسط جنایتکاران آمریکای متجاوز در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراهی جمعی از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.