صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خوشحالم تابوی پیروزی در خانه ناپولی را شکستیم
خوشحالم تابوی پیروزی در خانه ناپولی را شکستیم

آنتونیو کونته:

خوشحالم تابوی پیروزی در خانه ناپولی را شکستیم

کسب و کار نیوز:آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ناپولی گفت اینتر موفق شد با پیروزی در استادیوم خانگی، تابوی بزرگ پیروزی در این استادیوم را بشکند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اینترمیلان با هدایت سرمربی‌اش آنتونیو کونته در خانه ناپولی، استادیو سن پائولو، به مصاف این تیم رفت و موفق شد با دو گل از روملو لوکاکو و یک گل از لائوتارو مارتینز، زوج خط حمله این تیم، حریف را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد و گفت شکستن تابوی پیروزی بر ناپولی در خانه‌اش اتفاق مهمی بوده است.

کونته در این باره گفت:” ما امروز با بازگشت به روزهایی که در سن پائولو پیروز می‌شدیم یک تابوی مهم را شکستیم. ما خیلی خوشحالیم. من از بازیکنانم خواستم شجاع باشند و شخصیت خود را نشان بدهند و آنها امروز نمایشی داشتند که برایم راضی‌کننده بود”.

سرمربی اینتر در ادامه گفت:” از اینکه در مقابل آتالانتا دو بازیکن‌مان اسکرینیار و بارلا را در اختیار نخواهیم داشت ناراحتم. ولی نباید فراموش کنیم که در دوره‌ای که غایبین زیادی داشتیم بازیکنان زیادی بهتر از قبل کار کردند و توانستند در باشگاه برای خودشان جایگاه بهتری دست و پا کنند. ما باید به همین شیوه ادامه بدهیم و همیشه از جان و دل تلاش کنیم. ما امروز مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم”.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.