صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / به خاطر اشتباه‌های متعدد بی‌مورد باختیم
به خاطر اشتباه‌های متعدد بی‌مورد باختیم

گنارو گتوزو:

به خاطر اشتباه‌های متعدد بی‌مورد باختیم

کسب و کار نیوز:گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل اینتر گفت ناپولی اشتباهات متعددی انجام داده که قابل پیش‌گیری بوده‌اند. او همچنین انتقادت زیادی به خط میانی تیمش وارد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ناپولی با هدایت گنارو گتوزو دیشب در خانه خود استادیوم سن پائولو به مصاف اینتر و آنتونیو کونته رفت و با دبل روملو لوکاکو و گلزنی لائوتارو مارتینز این بازی را با نتیجه ۳-۱ واگذار کرد. گتوزو از ماه دسامبر که جانشین کارلو آنچلوتی در ناپولی شده تا اینجا در دو بازی خانگی شکست خورده و در یک بازی در خانه ساسولو به پیروزی رسیده است.

ناپولی حالا با امتیاز برابر با تورینو در رتبه هشتم جدول سری آ قرار دارد و از منطقه سهمیه چمپیونزلیگ ۱۰ امتیاز فاصله دارد.

گتوزو بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:” معتقدم این بهترین عملکرد ما از زمان آمدن من به ناپولی بود. اینکه ما از ماه اکتبر نتوانسته‌ایم اینجا در سن پائولو پیروز شویم تصادفی نیست، چرا که تیم ما مرتکب اشتباه‌های متعدد ساده می‌شود. ما باید به تلاش و کار کردن ادامه دهیم و اعتماد به نفس‌مان را دوباره بدست بیاوریم”.

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:” ما باید حرکات‌مان را از انتهای زمین بهتر شروع کنیم و دچار اشتباه نشویم. ما امروز هم چهار پنج بار اجازه دادیم حریف در مرکز زمین شیرازه تیمی‌مان را از هم بپاشد و این در حالی است که می‌‌توانستیم با دقت بیشتر اجازه چنین کاری را ندهیم. ما در مرکز میدان شکاف های بزرگی در اختیار حریف گذاشتیم و این چیزی است که من باید برایش راه حل پیدا کنم”.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.