صفحه اصلی / سرخط خبرها / سردار سلیمانی قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم بود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت

سردار سلیمانی قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم بود

کسب و کار نیوز - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سردار سلیمانی قهرمان جهانی مبارزه با ترویسم، خشونت و افراط‌گرایی بود هرچند رسانه‌های بیگانه می‌خواهند چهره دیگری از ایشان جلوه دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «سید عباس موسوی» بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، سردار شهید اسلام، سردار محبوب دل‌ها، سردار مبارزه با تروریسم و اسوه ملت‌ها در مبارزه با خشونت، ترور و افراطی‌گری بود.
وی اظهارداشت: سردار سلیمانی قهرمان جهانی مبارزه با ترویسم، خشونت و افراط‌گرایی بود هرچند رسانه‌های بیگانه می‌خواهند چهره دیگری از ایشان جلوه دهند ولی این تلاش‌ها، واقعیت‌ها را کمرنگ نمی‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه از دولت و ملت عراق بابت تشییع پیکر شهدای مقاومت قدردانی کرد و شهادت ابومهدی المهندس و دیگر همکاران‌شان را در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: انتصاب سردار قاآانی را از سوی خود و وزارت خارجه تبریک می‌گویم و برای ایشان موفقیت و پیروزی بیش از پیش می‌گویم.  وزارت امور خارجه همانطور که ارتباط زیادی با سردار سلیمانی و نیروی قدس داشته، با ایشان هم خواهد داشت و با همکاری یکدیگر، اهداف جمهوری اسلامی را پیش خواهیم برد.
موسوی با تشریح اقدامات وزارت امور خارجه بعد از ترور سردار سلیمانی اظهار داشت: با دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت ارتباط برقرار کردیم. دیروز وزیر امور خارجه با مقامات و شخیت‌های خارجی تماس‌هایی داشتند و تحولات پس از ترور سردار دل‌ها را بررسی، مواضع ایران را اعلام کرده و تاکید کردند که این اقدام نابخردانه و حماقت‌آمیز و خبط برزگی از سوی آمریکایی بود و مسئولیت کلیه عواقب، پیامدها و شرایط بعدی برعهده آمریکا است.

 مجمع گفت و گوهای منطقه‌ای سه شنبه برگزار می‌شود

موسوی با اشاره به سفر ظریف به روسیه و چین تصریح کرد: روز سه‌شنبه مجمع گفت‌وگوهای تهران با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی با تکیه بر طرح صلح هرمز برگزار می‌شود. در کنار دیگر طرح‌های مطرح شده، طرح صلح هرمز از اهمیت بسیاری برخودار است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.