صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / احتمال عرضه اولیه ۵ درصدی شستا در بورس

مدیرعامل شستا گفت

احتمال عرضه اولیه ۵ درصدی شستا در بورس

کسب و کار نیوز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) گفت: میزان عرضه شستا بزرگ است بنابراین زمان بورسی شدن‌آن، طولانی خواهد بود، اما با نظر سازمان بورس احتمال دارد که حدود پنج درصد آن در بازار سرمایه عرضه شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) «محمد رضوانی‌فر» در نشست بررسی عملکرد ماهه شرکت‌های تابعه صبا تامین افزود: البته شاید میزان عرضه اولیه سهام شستا تا ۱۰ درصد نیز قابل افزایش باشد. البته این میزان، برای عرضه اولیه است و بقیه آن متناسب با سیاست‌های سازمان و شرایط بازار انجام می‌شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به بورسی شدن صبا تامین و شرکت های تابعه آن در سال ۹۸ گفت: حضور شستا، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در بورس عامل اصلی رسیدن به اصل مهم شفافیت است.

رضوانی فرد ادامه داد: مهم‌ترین و نخستین برنامه ما به منظور تحول در شستا ساماندهی شرکت‌ها از طریق ادغام، انحلال، ورود به بورس و فروش سهام بود. در یکسال گذشته، هفت شرکت و یک هلدینگ به بورس پیوستند و مراحل ورود به بورس شرکت‌های باقی مانده به سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) اظهار داشت: آگاهی بخشی، به روز رسانی و شفاف سازی برای سهامداران و ذینفعان تامین اجتماعی اهمیت بسزایی دارد.

رضوانی فر با تجلیل از عملکرد شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری صبا تامین افزود: شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین و شرکت های تابعه آن بازوی اصلی شستا در صیانت و بازارگردانی سهام شرکت‌های بورسی شستا است و از این جهت اهمیت بسزایی دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.