صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اخراج دی‌یونگ، عامل اصلی تساوی بارسا نیست
اخراج دی‌یونگ، عامل اصلی تساوی بارسا نیست

نتو، دروازه‌بان بارسا:

اخراج دی‌یونگ، عامل اصلی تساوی بارسا نیست

کسب و کار نیوز:نتو، دروازه‌بان بارسا که در بازی دیشب این تیم مقابل اسپانیول درون دروازه بلوگرانا ایستاده بود می‌گوید مقصر نشان دادن اخراج فرانکی دی‌یونگ برای تساوی بارسا درست نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بارسلونا دیشب در خانه حریف همشهری‌اش اسپانیول به مصاف این تیم رفت و در پایان با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. بعد از بازی بسیاری از هواداران بارسا اخراج فرانکی دی‌یونگ ستاره هلندی جدید این تیم در دقیقه ۷۵ بازی را عامل اصلی ناتوانی تیم‌شان در کسب پیروزی دانسته و او را هدف انتقاد قرار دادند. ولی نتو دروازه‌بان دوم بارسا که دیشب محافظت از سنگر بارسا را در غیاب تراشتگن به عهده داشت بعد از بازی گفت که مقصر جلوه دادن دی‌یونگ برای این تساوی درست نیست.

نتو که به جای تراشتگن محافظت از دروازه بلوگرانا را به عهده داشت و دو بار دروازه‌اش را باز شده دید در پایان بازی گفت:” اینکه ما بعد از چنین نتیجه‌ای تا حدی ناراحت باشیم طبیعی است چون ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. ولی ما باید فکر کنیم که چه شد که در پایان نتیجه بازی تساوی بود و نه پیروزی ما”.

دروازه‌بان برزیلی بارسا در ادامه گفت:” اسپانیول یک نتیجه خوب لازم داشت و ده نفره شدن هم روی ما تاثیر گذاشت ولی من معتقد نیستم که اخراج فرانکی دی‌یونگ کلید ناتوانی ما در پیروزی بود. مهم این است که از این به بعد به تلاش ادامه بدهیم”.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.