صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی برای حضور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی

دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی برای حضور در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی

کسب و کار نیوز - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران و عراق اعلام می‌دارد که جامعه اقتصادی ایران و فعالان بخش‌خصوصی دوشادوش سایر آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او حضور خواهند یافت.

به گزاش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق ایران، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و هم‌رزمانشان غم بزرگی در دل‌های ایرانیان و همه کسانی به جا گذاشته که به دنبال صلح و امنیت در منطقه هستند.

شهید سپهبد سلیمانی در فضیلت بی‌همتا، در مقاومت یکتا و در رشادت و شجاعت یگانه بود. او جاودانه شد و ایرانیان و همه آزادی‌خواهان و مبارزان علیه استعمار و جهالت را در  سراسر جان در ماتمی عظیم فرو برد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران و عراق اعلام می‌دارد که جامعه اقتصادی ایران و فعالان بخش‌خصوصی دوشادوش سایر آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او حضور خواهند یافت.

با توجه به برگزاری مراسم در شهرهای مشهد، تهران و کرمان، اتاق‌های مشهد و کرمان نیز آماده همراهی و همکاری در برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی آمریکا خواهند بود.

اتاق ایران از فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا روز دوشنبه در مراسم وداع با این شهدای والامقام در تهران حضور یابند.

روزهای یکشنبه و سه‌شنبه نیز فعالان اقتصادی در مشهد و کرمان همراه با سایر اقشار در مراسم تشییع حضور به‌هم می‌رسانند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.