صفحه اصلی / استان ها / بیمارستان‌ها باید احکام و ضوابط شرعی را رعایت کنند
بیمارستان‌ها باید احکام و ضوابط شرعی را رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بیمارستان‌ها باید احکام و ضوابط شرعی را رعایت کنند

کسب و کار نیوز:نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رعایت حدود شرعی هیچ محدودیت درمانی ایجاد نمی‌کند و احکام شرعی در بیمارستان‌ها باید رعایت شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, آیت‌الله محمدباقر لائینی در همایشی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که در معاونت درمان سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه هر پرستاری دغدغه بیماران بوده که ما آن را به خوبی ارج می‌نهیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه برکات سپاه در همه حوزه‌ها به ویژه درمان و سلامت نقش آفرین است، تصریح کرد: امروزه مراکز درمانی به صورت مدرن، مجهز و با کادر مجرب حاضر در تهران و استان‌ها نشان دادند که مدیریت جهادی در هر زمینه‌ای ورود پیدا کند، آن زمینه به یک موفقیت خوب مبدل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: سپاه باید وجهه علمی قضیه را جدی بگیرد و هر جا هم پای سپاه در کار است علم هم قوی‌تر خواهد شد بنابراین ما انتظار داریم ورود سپاه از نظر تخصص، کیفیت کار با بالاترین سطح و پذیرش انواع بیمه‌ها در حوزه درمان باید کارآمدتر شود.
لائینی با اشاره به اینکه روز پرستار یک روز جهانی بوده است، ادامه داد: طبق فرمایش امام سجاد (ع) عمه من از من پرستاری کرده است بنابراین ما به چنین روزی که متعلق حضرت زینب (ع) افتخار خواهیم کرد و آرزوی سلامتی هم برای پرستاران زحمتکش کشورمان داریم.
 ۵ درمانگاه به درمانگاه های استان، طی شش سال اخیر اضافه شد
سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه این همایش اظهار کرد:  طی شش سال اخیر ۵ درمانگاه به درمانگاه‌های استان اضافه شد که از این تعداد یک درمانگاه با کمک یک خیر در سیمرغ احداث شده است.
وی عنوان کرد: یکی از وقف‌هایی که از گذشته مرسوم بود، ساخت بیمارستان و درمانگاه بوده و امروزه تامین آن‌ها بسیار هزینه‌بر است بنابراین سپاه کربلا در امر درمانی جزء استان‌های پیشرو بوده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران بیانکرد: پزشکان دارای بورد تخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی به تعداد  کافی وجود دارند و اکثر آن‌ها نیروهای حقوق بگیر سپاه هستند.
بابایی تصریح کرد: یکی از آثاری که بر جای خواهد ماند وقف در بحث درمان است و ما باید امانت‌دار خوبی باشیم، این برکات از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن و شهدای جنگ  تحمیلی است و ما خود را مدیون آن‌ها می‌دانیم.
 هویت همه مراکز درمانی مازندران در غالب یک شبکه استانی 
مجتبی بلباسی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه کربلا مازندران در ادامه گفت: همه مراکز درمانی مازندران در غالب یک شبکه استانی هویت پیدا خواهند کرد و همه آن‌ها باید پوشش دهنده مراکز دیگر خود باشند بنابراین در این استان این ظرفیت وجود دارد.
وی افزود: مراکزها باید بروزتر، با تجهیزات مناسب‌تر و امکانات رفاهی بیشتر بتوانند رضایت حداکثری بیماران را جلب کنند.
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه کربلا مازندران یادآور شد: خدمات باید به گونه‌ای باشد که با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، به مردم تقدیم شود چراکه خدمات مراکز درمانی ما در سپاه کربلا، خدمات بسیار شایسته‌ای بوده  و نظارت کافی هم بر آن وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.