صفحه اصلی / استان ها / امیدواریم باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح شود
امیدواریم باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح شود

استاندار کرمانشاه:

امیدواریم باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح شود

کسب و کار نیوز:استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه سوم خرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, هوشنگ بازوند در نشست بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان که با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها، استفاده از بودجه ملی برای ساخت پروژه بزرگ باغ موزه دفاع مقدس میسر نیست و با برنامه ریزی صورت گرفته این طرح با بهره گیری از منابع داخل استان و با مشارکت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف ساخته می‌شود.

وی افزود. براساس تقسیم کار صورت گرفته هر کدام از این دستگاه ها با توجه به حوزه کاری و امکانات خود اجرای بخشی از این پروژه و یا تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز را متقبل شده‌اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه سوم خردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: این باغ موزه نماد و یادگاری از هشت سال رشادت و ایثارهای دوران دفاع مقدس کرمانشاه خواهد بود.

وی تاکید کرد: ورودی‌های پروژه باغ موزه در مسیر کریدور گردشگری بیستون‌_ تاق بستان باید به گونه‌ای طراحی شوند که مردم بتوانند به آسانی از امکانات رفاهی و اقامتی این مجموعه بهره‌مند شوند.

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با تشریح جایگاه برجسته کرمانشاه در سال های جنگ تحمیلی، عنوان کرد: کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی مقر فرماندهی غرب و شمال غرب کشور بود و مسئولیت استان های همجوار تا آذربایجان غربی با اینجا بود و این جایگاه باید در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد: مردم کرمانشاه در سال های دفاع مقدس و در مبارزه با ضد انقلاب، سختی های بسیاری را تحمل کردند تا آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نرسد و باید کتاب ها و رمان ها در مورد این رشادت ها و ایثارگری‌ها نوشته شود.

کارگر عنوان کرد: در این باغ موزه باید نقش عظیم امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کرمانشاه در سال های دفاع مقدس برای کل کشور به نمایش گذاشته شود.

همچنین مطالعه کنید:

جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود/ لزوم تبدیل به شناسه یکتا

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.