صفحه اصلی / استان ها / استاندار تهران وارد شهرستان قرچک شد
استاندار تهران وارد شهرستان قرچک شد

استاندار تهران وارد شهرستان قرچک شد

کسب و کار نیوز:شهردار قرچک در خصوص سفر استاندار تهران به شهرستان قرچک گفت: ۳ پروژه عمرانی مدیریت شهری قرچک با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز پنج‌شنبه ۱۲ دی‌ماه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌محسن خرمی شریف افزود: طبق وعده‌هایی که به مردم قرچک داده بودیم، کلنگ زنی عملیات اجرایی پروژه عمرانی کمربندی شمالی قرچک به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان توسط استاندار به صورت رسمی آغاز می‌شود و در ماه‌های گذشته فاز اول این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان با پیشرفت ۷۰ درصد پیشرفت خاک‌برداری انجام خواهد شد.

این مدیر شهری با بیان اینکه احداث پروژه کمربندی شمالی شهرستان قرچک از ضروریات این شهرستان است، افزود: کاهش ترافیک درون‌شهری و کاهش ترافیک سنگین در مبادی ورودی شهرستان قرچک از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است.

خرمی شریف در ادامه از کلنگ زنی فرهنگسرای بزرگ شهر قرچک خبر داد و افزود: توسط استاندار تهران فرهنگسرای بزرگ شهر قرچک با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در ورودی شهر با زیربنای ۶ هزار مترمربع و ۹ هزار مترمربع محوطه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این روز سرای محله گل‌ها نیز، با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از منابع مالی شهرداری به مساحت ۴۶۰ مترمربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۱۶ کلاس آموزشی و اتاق اداری جهت رفاه حال مردم عزیز قرچک افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان اظهار کرد: خانواده بزرگ شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان هر چه در توان داشته باشد برای این عزیزان انجام خواهد داد وسعی‌مان بر این است که پروژه‌هایی که کلنگ زنی می‌شود را تا پایان پنجمین دوره شورای شهر به سرانجام برسانیم.

گفتنی است که شرکت در جلسه شورای اداری ، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی و دامپروری، بازدید از واحد‌های تولیدی و دیدار با خانواده معظم شهدا‌ از برنامه‌های مهم سفر استاندار به قرچک است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.