صفحه اصلی / استان ها / مردم گیلان بیش از ۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
مردم گیلان بیش از ۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

در ۹ ماهه سال جاری؛

مردم گیلان بیش از ۹ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

کسب و کار نیوز:مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: مردم نوع دوست گیلان در سال جاری ۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز در جمع خبرنگاران اداره کل کمیته امداد استان با قدردانی از کمک های مادی و معنوی مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان، اظهار کرد: یکی از راه های موثر در کاهش فقر پرداخت صدقه و زکات است که گیلانیان همواره به این مهم به خوبی جامه عمل پوشانده اند.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری مردم نوع دوست گیلان ۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده اند، افزود: این کمک ها از طریق ۲۷۲ هزار و ۷۱۵ صندوق صدقه در سطح استان جمع آوری شده که برای بالغ بر ۲۲۵ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است .

اهرابی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می توانند علاوه بر پرداخت صدقه از طریق صندوق صدقات از روش های الکترونیکی با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# هم می توانند صدقه خود را به صورت روزانه پرداخت کنند، تصریح کرد: گیلانیان در ۹ ماهه سال جاری ۳۰۰ میلیون تومان از طریق صدقه پیامکی یا همان روش الکترونیکی پرداخت صدقه به محرومان کمک کرده اند.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه های عملیاتی در حوزه صدقات گفت: این موضوع نشاندهنده اعتماد مردم به مجموعه کمیته امداد است که باید تلاش شود تا اعتماد و مشارکت عمومی در حوزه کمک به نیازمندان بیش از گذشته افزایش پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید:

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد اوجی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.