صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / عاشق اینتر و آدریانو بودم
عاشق اینتر و آدریانو بودم

روملو لوکاکو:

عاشق اینتر و آدریانو بودم

کسب و کار نیوز:روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، این تیم را تیم رویاهایش توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از سپری کردن دو فصل متوسط در منچستریونایتد، روملو لوکاکو در تابستان امسال و به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ اینتر راهی سری آ شد. روملو لوکاکو در لباس نراتزوری عملکرد فوق العاده ای داشته و تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب این تیم شده است. لوکاکو در مورد اتفاقات یک دهه اخیر و البته علاقه اش به آدریانو، ستاره سابق و برزیلی اینتر صحبت کرده است.

روملو لوکاکو گفت: “در این دهه من برای تیم ملی بلژیک در رقابت های یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کردم که فوق العاده بود. بازی کردن برای تیم ملی کشورم و گلزنی برای بلژیک احساسی بسیار خوب است.

انتقال به اینتر، تیم رویاهای من اتفاقی شیرین بود. از بچگی عاشق آدریانو بودم و گرچه عملکرد ما تا اینجای فصل خوب بوده، اما ما باید با تمام توان برای اینتر بازی کنیم. بازی کردن با لباس اینتر و در مقابل هواداران در استادیوم سن سیرو افتخار بزرگی است. بهترین لحظات برای من ساعتی است که در کنار برادرم باشم، زیرا او همه چیز را می بیند و همیشه بزرگ ترین حامی و البته منتقد من است. این دهه مملو از احساسات، فراز و نشیب ها بود اما داستان زندگی من اینگونه رقم خورده است. امیدوارم از آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ لذت ببرید و برای همه شما آرزوی شادی و سلامتی در سال ۲۰۲۰ دارم.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.