صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایندپندنته؛ تاج گذاری جهانبخش با هدیه کریسمس

پاتر: هیچ وقت نخواستم علیرضا ناامید شود

ایندپندنته؛ تاج گذاری جهانبخش با هدیه کریسمس

کسب و کار نیوز:گلزنی به بورنموث آن هم 17 ماه بعد از انتقال رکوردشکن از آلکمار به لیگ جزیره هدیه ای بزرگ برای ستاره ایرانی در کریسمس بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ایندپندنته در گزارشی به بازتاب های درخشش علیرضا جهانبخش در اولین حضور فیکس خود در لیگ برتر جزیره با پیراهن برایتون پرداخت و بورنموپ را هدیه کریسمس گراهام پاتر و طرفداران برای ملی پوش ایرانی و ۱۷ میلیون پوندی قلمداد کرد، هدیه ای بزرگی که می تواند سرنوشت فوتبال او در سال ۲۰۲۰ را متفاوت رقم بزند.

این رسانه معتبر فوتبال جزیره در گزارشی که پیرامون تحرکات مرغان دریایی در بازار زمستانی منتشر کرد وقتی به علیرضا جهانبخش رسید از ستاره ۲۶ ساله ایرانی به عنوان بازیکنی نام برد که در طول نیم فصل نخست با تمام تصمیمات غیرمنتظره هیچگاه ناامید نشد تا بالاخره در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ دنیایی متفاوت برای خود در فوتبال جزیره با ثبت سریع ترین گل تاریخ باشگاه رقم بزند.

ایندپندنته نوشت:«رمز و رازها در خصوص علیرضا همچنان پابرجاست اما به نظر می رسد او راه درست را پیدا کرده باشد. شانسی که مقابل بورنموث به او داده شد همچون هدیه ای ارزشمند در کریسمس بود تا یک دوره ناامیدکننده از دوران فوتبالی او پاک شود. سختکوشی در تمرینات توام شد با اولین گل در سریع ترین زمان ممکن در تاریخ باشگاه تا مسیر برای حفظ خرید ۱۷ میلیون پوندی در ادامه فصل هموار شود. هنوز مشخص نیست باشگاه چه تصمیمی در قبال این ستاره خواهد گرفت اما هم خودش هم پاتر صراحتا به این اعتراف کردند که برنامه ای برای قطع همکاری دوطرفه ندارند».

این سایت همچنین با نقل قولی از سرمربی برایتون مبنی بر این که پاتر مدعی شده هیچ وقت دوست نداشت ناامیدی را در چهره جهانبخش ببیند از اصرار علیرضا برای ماندن و خوشنودی گراهام پاتر از روحیه مبارزه طلبی ستاره ایرانی پرده برداشت و نوشت:«شاید بسیاری فکر کنند گل به بورنموث یک هدیه بزرگ برای وداع با طرفداران از جانب جهانبخش باشد اما واقعیت این است که این گل سرآغاز دورانی جدید از تاج گذاری خرید ۱۷ میلیون پوندی و آقای گل سابق هلند در جزیره است».

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.