صفحه اصلی / استان ها / جمع‌آوری ۵۰۰ کیلوگرم آرد غیر مرتبط با نوع پخت نان در قروه
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلوگرم آرد غیر مرتبط با نوع پخت نان در قروه

جمع‌آوری ۵۰۰ کیلوگرم آرد غیر مرتبط با نوع پخت نان در قروه

کسب و کار نیوز:مسئول استاندارد شهرستان قروه، از جمع‌آوری و عودت ۵۰۰ کیلوگرم آرد غیرمتناسب با نوع نان، در شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, شهرام محمدی اظهار کرد: درگشت مشترک بازرسی از واحدهای نانوایی توسط کارشناسان استاندارد، شبکه بهداشت و صنعت معدن تجارت در شهرستان قروه، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم آرد مخصوص پخت نان لواش که در یک سنگک پزی‌ توزیع‌شده بود جمع‌آوری شد.

وی افزود: نتایج بازرسی از نانوایی‌های پخت نان سنگک در قروه برای تناسب آرد استفاده‌شده با نان پخته‌شده بود که در تعدادی از این نانوایی‌ها به‌جای استفاده از آرد مخصوص نان سنگک از آرد لواش و تافتون استفاده‌شده است.

مسئول نمایندگی استاندارد در قروه، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مصرف آرد غیرمتناسب با نان پخته‌شده، مراتب را به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

نمونه‌برداری و نظارت بر ارسال ۴۰۰ هزار کیلوگرم روغن سوخت تقطیری توسط اداره استاندارد به مقصد افغانستان

محمدی از نمونه‌برداری و پلمپ مخازن ۱۴ تانکر حاوی روغ سوخت تقطیری توسط اداره استاندارد خبر داد و عنوان کرد: هدف از بازرسی نمونه‌برداری و تعیین ماهیت روغن سوخت تقطیری ارسالی از واحد تولیدی بهران سازان غرب بدر به‌منظور تعیین ماهیت فراورده صادراتی و جلوگیری از قاچاق سوخت‌های یارانه‌ای بود.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.