صفحه اصلی / استان ها / تعداد کارکنان شهرداری به زیر ۲ هزار نفر رسید
تعداد کارکنان شهرداری به زیر ۲ هزار نفر رسید

تعداد کارکنان شهرداری به زیر ۲ هزار نفر رسید

کسب و کار نیوز:معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچ نیروی جدیدی در شهرداری استخدام نشده است گفت: طی تشریفات قانونی با بازنشسته شدن ۱۳۴ نفر از کارکنان، تعداد پرسنل این شهرداری به زیر۲ هزار نفر کاهش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچ نیروی جدیدی در شهرداری استخدام نشده است گفت: طی تشریفات قانونی با بازنشسته شدن ۱۳۴ نفر از کارکنان، تعداد پرسنل این شهرداری به زیر۲ هزار نفر کاهش یافته است.
کمال کاظمی امروز چهارشنبه ۱۱ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره هیج نیروی جدیدی در شهرداری بکارگیری نشده است.
وی افزود: منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع هر سازمانی به شمار می آیند که زمینه تحقق اهداف و برنامه های هر سازمانی را فراهم می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری ها استخدام بدون ضابطه در سالیان گذشته بود که شهرداری ها را برای پرداخت حقوق و مزایا با چالش و مشکلات فراوان در بخش انجام تعهدات مالی روبرو کرده بود.
وی گفت: متاسفانه این شهرداری هم از این قضیه هم مستثنی نبوده و تعداد کثیری نیروی جدید بدون در نظر گرفتن تخصص و نیاز سازمانی و راهکار اساسی برای تامین منابع مالی بکارگیری شده بودند.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر هیچ نیروی جدیدی در شهرداری بکارگیری نشده است؛ افزود: در آذر ماه سال ۹۶ تعداد نیروهای شهرداری سنندج دو هزار و ۱۳۲ نفر بودند.
کاظمی ادامه داد: یکی از برنامه های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری با رویکرد صیانت از حقوق پرسنل و ایجاد انگیزه در نیروهای جوان، تلاش در راستای بازنشسته کردن برخی از کارکنان واجد شرایط بود.
وی از بازنشته شدن ۱۳۴ نفر از نیروهای شهرداری طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۴ نفر کارگر، ۹ نفر کارمند و ۲۱ نفر هم از پرسنل شرکت خدماتی طرف قرارداد شهرداری (شرکتی) بودند.
کاظمی افزود: برای پرداخت مبلغ سنوات و حق بیمه مبلغ افراد بازنشسته نیز بیش از ۷۳ میلیارد ریال هزینه شد
وی اعلام کرد: بخشی از مطالبات بازنشستگانی که تیر ماه امسال به بعد بازنشسته شده اند پرداخت نشده و مطالبات مذکور در اولویت پرداخت قرار دارد.
وی اعلام کرد: در حال حاضر تعداد نیروهای شهرداری به زیر ۲هزار نفر (۱۹۹۸ نفر) کاهش پیدا کرده است و تا پایان سال جاری نیز تعدادی دیگر از همکاران به افتخار بازنشستگی نائیل می شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.