صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سوکیتا ژاپنی به هیچ تیم ایرانی نمی رود

شرط ویژه تراکتوری ها برای ستاره سامورایی

سوکیتا ژاپنی به هیچ تیم ایرانی نمی رود

کسب و کار نیوز :ستاره ژاپنی تراکتور با وجود خروج از فهرست این تیم تبریزی اجازه اضافه شدن به هیچ باشگاه ایرانی تا پایان فصل را ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوکیا سوکیتا با وجود بازی های خوبی که در هفته های ابتدایی این فصل در ترکیب تراکتور انجام داد به یکباره نامش در بین دو بازیکن خارجی مازاد قرار گرفت تا از تراکتور جدا شود. این تصمیم که سرو صدای زیادی به راه انداخت واکنش هایی در پی داشت تا جایی که سرپرست باشگاه تراکتور در تشریح دلایل آن از شرط مهم برای جدایی سوکیتا پرده برداشت.

میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور گفت:« سوکیتا مصدوم است و با توجه به شرایط روحی از ما مرخصی چند ماهه درخواست کرده بود تا با بهبود وضعیتش به تبریز بازگردد. با توجه به اینکه تنها چند ماه تا پایان فصل باقی مانده، ما با سوگیتا توافق کردیم که نامش را تا پایان فصل از لیست خارج کنیم و فصل بعد این بازیکن بار دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد».
سرپرست باشگاه تراکتور با بیان این که طرفداران نباید نگران جدایی ستاره سامورایی باشند از شرط مهم برای این بازیکن پرده برداشت و افزود:« بر اساس این توافق، سوگیتا حق حضور در هیچ تیم ایرانی را ندارد و هواداران از این حیث نگران نباشند».

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.