صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رسیدن به لیورپول دشوار است
رسیدن به لیورپول دشوار است

سرخیو آگوئرو:

رسیدن به لیورپول دشوار است

کسب و کار نیوز :سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی می‌گوید با وجود پیروزی 2-0 دیروز این تیم مقابل شفیلد، رسیدن به لیورپول در صدر جدول لیگ برتر و قهرمانی برای سیتی بسیار دشوار و عملا غیرممکن شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی خط حمله منچسترسیتی بعد از پیروزی ۲-۰ این تیم مقابل شفیلد در هفته بیستم لیگ برتر می‌گوید رسیدن به صدرنشین لیگ برتر، لیورپول برای سیتیزن‌ها بسیار مشکل شده و دفاع آنها از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌شان عملا غیرممکن شده است.

بعد از شکست ۳-۲ سیتی مقابل ولوز در روز جمعه، لیورپول روز یکشنبه مقابل ولوز ۱-۰ به پیروزی رسید تا با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. البته سیتی هم دیروز شفیلد را ۲-۰ شکست داد و آگوئرو هم در این بازی گلزنی کرد تا سیتی در حال حاضر با ۱۴ امتیاز کمتر از لیورپول و البته با یک بازی بیشتر از صدرنشین لیگ در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

آگوئرو در این باره به رویترز گفت:” رسیدن به لیورپول حالا خیلی سخت است. ما باید فقط روی پیروزی تمرکز کنیم چون باید فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور داشته باشیم”.

ستاره آرژانتینی سیتی در ادامه گفت:” ما باید مثل همیشه یعنی مثل سیتی همیشگی بازی کنیم و منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.