صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / پنجمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» با محوریت کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت

پنجمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» با محوریت کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود

کسب و کار نیوز - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان گفت: معاونت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، با هدف بهره مندی از توان جمعی آحاد جامعه به ویژه جوانان خلاق به منظور ارتقاء سطح آگاهی های عمومی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره ملی «ایده‌ها و فرصت‌ها» کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رضا اعظمی اظهار کرد: علاقمندان و ایده پردازان تا ۲۹ دی مهلت دارند تا در پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها که با هدف استفاده از ظرفیت های کارآفرینی اجتماعی برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی، شعار جشنواره امسال را “نهضت پیشگیری، همت همگانی” اعلام کرد.
اعظمی عنوان کرد: این جشنواره امسال در چهار بخش طراحی نرم‌ افزار تلفن همراه، بازی رایانه‌ای، نرم‌ افزار رایانه‌ای و انیمیشن برگزار می شود.
وی افزود: پیشگیری از جرایم اقتصادی، پیشگیری از فساد اداری، پیشگیری از جرایم و آسیب های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، پیشگیری از جرایم و تخلفات رانندگی، پیشگیری از جرایم و تخلفات حوزه پزشکی، پیشگیری از جرایم مالکیت معنوی، ارائه خدمات حقوقی و قضایی و مشارکت و مسئولیت اجتماعی از جمله محورهای این همایش هستند.
اعظمی با بیان اینکه این رویداد ملی از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در تهران برگزار می شود، اضافه کرد: کردستانی ها هم می توانند تا ۲۹ دی با ثبت نام در سایت www.festivalidea.ir در این جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: در پایان این جشنواره، از سه تیم برگزیده تقدیر خواهد شد و ۳۰ تیم نهایی نیز فرصت حضور در مرکز نوآوری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه را خواهند داشت.
اعظمی در پایان یادآور شد: جشنواره استارتاپ به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم مختلف و به منظور حمایت از کارآفرینی اجتماعی، تشخیص یک مشکل اجتماعی و استفاده از مفاهیم و اصول کارآفرینی برای ایجاد تغییر، برگزار می شود.

کارآفرینی اجتماعی

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.