صفحه اصلی / استان ها / رواج سخت‌گیری برای ازدواج، نگران‌کننده است
رواج سخت‌گیری برای ازدواج، نگران‌کننده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رواج سخت‌گیری برای ازدواج، نگران‌کننده است

کسب و کار نیوز:مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سخت‌گیری برای ازدواج و فرزندآوری در جامعه، جای نگرانی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت‌الاسلام سعید احمدی با اشاره به وضعیت رشد جمعیتی خانوارها، اظهار کرد: سخت‌گیری برای ازدواج و فرزندآوری در جامعه، جای نگرانی دارد.

این مسئول ادامه داد: در دانشگاه‌ها فرهنگ‌سازی خوبی در زمینه ازدواج آسان انجام شده و این می‌تواند در سهل‌گیری‌ها موثر واقع شود.

وی افزود: سیاست‌های کلی جمعیتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری بسیار غنی بوده و باید در راستای اجرای دقیق این سیاست‌ها برنامه‌ریزی ویژه انجام شود.

احمدی با بیان اینکه بنا به گفته کارشناسان جامعه‌شناسی و سیاست‌گذاران در صورت تداوم روند موجود در زمینه فرزندآوری در جامعه، در آینده با جمعیت پیری روبه‌رو خواهیم شد، گفت: نهادها و دستگاه‌ها همه باید برای تحقق اهداف سیاست‌های کلی جمعیتی تلاش کنند.

این مسئول یادآور شد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ زندگی اسلامی و ایرانی برنامه‌ریزی ویژه‌ دارد، به طوری که تبلیغ و ترویج فرهنگ زندگی اسلامی و ایرانی در مناطق مختلف استان توسط روحانیون مستقر و مبلغان انجام شده است و نتایج خوبی را در پی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: این اداره‌کل ظرفیت‌های خوبی در زمینه تبلیغ و فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و نیز تبیین سیاست‌های کلی جمعیتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در جامعه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.