صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان: رئال به یک رونالدو نیاز ندارد
زیدان: رئال به یک رونالدو نیاز ندارد

مشکل داریم ولی نگران نیستم

زیدان: رئال به یک رونالدو نیاز ندارد

کسب و کار نیوز:زین الدین زیدان با وجود اینکه رئال در سه بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده؛ اما نگران وضعیت گلزنی تیمش نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رئال مادرید امشب در برنابئو به سومین تساوی متوالی خود در لالیگا دست یافت. پس از توقف برابر والنسیا و بارسا امشب بیلبائو نیز توانست از رئال امتیاز بگیرد. با این تساوی رئال حالا دو امتیاز کمتر از بارسا دارد و در آخرین بازی سال نتوانست هواداران خود را خوشحال کند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« پس از بازی هایی که با وجود خلق موقعیت های زیاد و برتری مشهود بر حریف به تساوی دست پیدا می کنیم، به خصوص برای بازیکنانم ناراحت می شوم. آنها تلاش شان را کردند ولی با وجود شانس های زیادی که داشتیم، به گل نرسیدیم. از این قضیه آزرده خاطرم. وقتی موقعیت دارید، باید کار را تمام کنید ولی در سه بازی اخیر این کار را نکردیم. خوب بازی می کنیم و شانس های زیادی خلق می کنیم ولی گل های کمی به ثمر می رسانیم.»

ضعف گلزنی:« نمی توان نه آن را متوجه بدشانسی دانست و نه صرفا عدم دقت مهاجمان در تمام کنندگی. مهم این است که موقعیت گل ایجاد می کنیم. مرتب به دروازه حریف می رسیم ولی گل نمی زنیم. در بازی های اخیر توپ نمی خواسته وارد دروازه شود ولی نباید از این قضیه درام درست کرد. در نیم فصل خوب بودیم و این اواخر به ثبات خوبی هم رسیدیم. حالا انگیزه های بالایی برای ۲۰۲۰ داریم.»

دلایلی برای نگرانی:« اینطور نیست. البته هر کسی نظر خودش را دارد ولی ما باید آسوده خاطر باشیم و با آرامش به آینده فکر کنیم. عملکرد تیم در ۴-۵ ماه اخیر در مجموع خوب بود.»

جذب مهاجم در زمستان:« ابدا چنین توقعی از مدیران ندارم. زمستان هیچ مهاجمی جذب نخواهیم کرد.»

جای خالی رونالدو:« خیر، مشکل ما نبود رونالدو نیست. فقط باید به همین مسیری که طی می کنیم، ادامه دهیم. این فقط دو بازی متوالی است که گل نزده ایم. مشکل گلزنی در بازی های بعد به سادگی و با آسودگی خاطر برطرف خواهد شد. این تیم به چیز خاصی نیاز ندارد. باید کارهایی که می دانیم و در توان مان است را انجام دهیم.»

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.